فرآیند رای گیری در شهرستان رشت بدون مشکل در حال انجام است
فرآیند رای گیری در شهرستان رشت بدون مشکل در حال انجام است
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رشت،

گیرا آنلاین- فرماندار شهرستان رشت افزود: در حال حاضر فرآیند رای گیری بدون مشکل در حال انجام است جز در ساعات اولیه که با اندک اختلال مواجه بودیم، الان مشکلی نداریم و رای گیری طبق روال در حال انجام است.

علی فتح‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین روند از فرآیند انجام انتخابات در مرکز استان، اظهار کرد: ما طبق تعرفه‌هایی که داشتیم انتخابات شورای شهر در رشت کاملا الکترونیک و سیستماتیک است و نیاز به برگ تعرفه رای نداشتیم، لذا از این جهت مشکلی وجود نداشت.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در حال حاضر فرآیند رای گیری بدون مشکل در حال انجام است جز در ساعات اولیه که با اندک اختلال مواجه بودیم، الان مشکلی نداریم و رای گیری طبق روال در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابات ریاست جمهوری نه تنها هیچ مشکل یا کمبودی در تعرفه رای نداریم بلکه بیش از تعداد ادوار گذشته تعرفه در اختیار شعب قرار داده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشت گفت: در تمام شعبات اخذ رای، تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری موجود است و مشکلی نداریم.

فتح‌اللهی بیان کرد: در حوزه روستایی با توجه به مشارکت خوبی که داشتیم اگر در برخی از نقاط گزارش‌هایی باشد تمهیدات لازم پیش بینی شده است. طی توافق‌نامه ستاد انتخابات استان با هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها می‌توانیم از تعرفه شورای روستاهای ۷ نفره برای شورای روستاهای ۵ نفره یا سه نفره استفاده کنیم با این تصمیم بجا و خوب می‌توانیم اگر کمبودی هم داشتیم جبران کنیم.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: تاکنون تخلفات خاصی در شعب اخذ رای نداشتیم، اگر خارج از شعبه گزارشاتی بوده کمیته امنیت تشکیل جلسه می‌دهد و ورود می‌کند که الحمداله مشکل خاصی تاکنون نداشتیم.