غربالگری فشار خون و قند خون بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن از کارکنان ادارات و سازمان های رشت
غربالگری فشار خون و قند خون بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن از کارکنان ادارات و سازمان های رشت
با پیوستن ادارات و سازمان های شهر رشت به پویش ملی سلامت، بیش از یک هزار و 100 تن از کارکنان این سازمان ها مورد غربالگری فشار خون و دیابت قرار گرفتند.

گیرا آنلاین_ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا )؛ در راستای اجرای پویش ملی سلامت در سراسر استان، به همت مرکز بهداشت شهرستان رشت، طی ۱۰ روز گذشته، غربالگری فشارخون و دیابت در ۱۷ سازمان و اداره مستقر در شهر رشت انجام شد.

در این راستا، فشار خون و قند خون بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن از کارکنان ادارات و سازمان ها در شهر رشت به همراه خانواده آنها مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از جمله ادارات و سازمان هایی که به پویش سلامت پیوستند، می توان به اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، بانک ملت، بانک کشاورزی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بهزیستی استان، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، شورای حل اختلاف استان، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، دانشکده بهداشت، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک استان، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، ستاد مرکزی مخابرات استان، سازمان نظام مهندسی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اشاره کرد.

علاوه بر این، کارکنان واحدهای تابعه مرکز بهداشت شهرستان رشت با حضور در ادارات، کارگاه ها، فروشگاه ها و سایر واحدهای صنفی تحت پوشش مراکز خود به غربالگری فشارخون و دیابت شاغلین در این مراکز نیز پرداختند.