عید فطر، سرآغاز مسیر بندگی خاضعانه و خالصانه است
عید فطر، سرآغاز مسیر بندگی خاضعانه و خالصانه است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت:عید سعید فطر ، عیدی است که انسان، ایمان و تقوا را جایگزین پلیدی‌ها و رذایل می‌کند و در مسیر بندگی خاضعانه و خالصانه حق‌تعالی قرار می‌گیرد.
گیرا آنلاین- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات، عبادات و استجابت دعای بندگان مخلص خدا در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. 
در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
       

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

       الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا 

عید سعید فطر، عید قبولی بندگی مؤمنان حقیقی خدا پس از یک ماه روزه‌داری مخلصانه و رهایی از غبار و آلودگی‌های روزمره دنیوی است؛ عیدی است که انسان، ایمان و تقوا را جایگزین پلیدی‌ها و رذایل می‌کند و در مسیر بندگی خاضعانه و خالصانه حق‌تعالی قرار می‌گیرد.
عید سعید فطر، عید غلبه بر مهار نفس و هواهای پست نفسانی است که در مسیر عبودیت حضرت حق در ماه میهمانی خدا و در پناه و تمسک جستن به قرآن کریم حاصل شده است. 

اینجانب فرا رسیدن عید سعید و فرخنده فطر، عید بندگان مخلص خدا و عید عبودیت و بندگی و رهایی از منیت را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، سلامتی و توفیق همگان را خواستارم. 

 

دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان