عیادت مدیر کل بیمه سلامت از بیماران بخش دیالیز بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان رشت
عیادت مدیر کل بیمه سلامت از بیماران بخش دیالیز بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان رشت
به مناسبت گرامیداشت سوم آبان هفته بیمه سلامت دکتر محمود عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت از کودکان بستری بخش دیالیز بیمارستان 17شهریور شهرستان رشت عیادت کردند.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خط گیلان ، به مناسبت هفته بیمه سلامت دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت گیلان از کودکان بستری در این مرکز عیادت کردند.

عاطف راد در این بازدید ضمن عیادت و گفت وگوی صمیمی با بیماران بخش دیالیز و همراهانشان، هدایایی را نیز به کودکان بیمار بستری در این بخش اهدا کرد.

عاطف راد درادامه باحضور دردفتر مدیریت بیمارستان گفت: سلامت افراد جامعه در گرو زحمات کادر درمان است وی همچنین ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان خدوم بیمارستان هفده شهریور و همچنین تمامی تلاشگران عرصه سلامت استان بیان داشت : حمایت ازبیماران خاص وصعب العلاج و نادر ، پوشش بیمه همگانی ،تحت پوشش قرار گرفتن خدمات ناباروری و طرح دارویار ،توسعه پوشش خدمات بیمه ای توانبخشی و استقرار کامل نسخه الکترونیک در کشور از دستاوردهای مهم نظام است که توسط سازمان بیمه سلامت در حال اجرا می باشد ، که خوشبختانه تاکنون توانسته است به بسیاری از اهداف این طرح مهم دست یابد و موجبات استفاده عموم از خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز را فراهم آورد.