عیادت مجدد رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مجروحان سانحه لنگرود
عیادت مجدد رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مجروحان سانحه لنگرود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجدداً از مجروحان و مصدومان سانحه دل‌خراش حریق لنگرود در مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت عیادت کرد و جویای پیشرفت بهبودی و سلامت آن‌ها شد.

گیرا آنلاین_ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز طی بازدیدی از مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت، با بیماران بستری در بخش‌های سوختگی و مراقبت‌های ویژه ناشی از حریق مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر لنگرود، ملاقات و عیادت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت‌وگوهای جداگانه با بیماران و مصدومان سانحه دل‌خراش و اندوه‌بار آتش‌سوزی مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر، از عزم راسخ و جدی کادر درمان جهت مداوای آن‌ها تا بهبودی کامل، اطمینان داد.

دکتر آشوبی همچنین در گفت‌وگو با همراهان بیماران حاضر در مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت، ضمن گفت‌وگو جهت کاهش آلام و رنج های آن‌ها، سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به آن‌ها را ارزیابی و کادر درمان را جهت رضایت ایجادشده بیماران، تحسین کرد.

وی همچنین از تلاش‌های کادر فوق تخصصی، تخصصی و پرستاران مرکز سوانح سوختگی والایت رشت که طی روزهای اخیر تلاش مضاعفی را در جهت بهبود بیماران متحمل شدند نیز تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در درمانگاه فک و صورت مرکز سوانح سوختگی رشت حضور یافت و در جریان کم و کیف خدمات آموزشی درمانی آن قرار گرفت.