عملکرد اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی انزلی قابل پذیرش نیست/اخطار مدیرکل صمت گیلان به اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی انزلی
عملکرد اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی انزلی قابل پذیرش نیست/اخطار مدیرکل صمت گیلان به اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی انزلی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در بازدید سرزده از اتاق اصناف انزلی گفت: عملکرد فعلی اتاق اصناف انزلی قابل پذیرش نیست.
به گزارش گیرا آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان به اتفاق رحمت صائب رئیس سازمان بسیج اصناف استان گیلان و رئیس اداره حراست این اداره کل در بازدید سرزده از اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان انزلی به دلیل عملکرد ضعیف و خارج از چارچوب قوانین هشدار و اخطار داد و گفت: کسبه و بازاریان به مدیریت اتاق اصناف و کمیسیون نظارت امید بیشتری داشته و انتظار ساماندهی امور صنفی را دارند.

دکتر پورحیدری در این بازدید تکلیف نمود ظرف مدت یک هفته کلیه نواقص و مشکلات اتحادیه های صنفی انزلی با استقرار تیمی مجرب و با نظارت کامل این اداره کل و اداره صمت شهرستان رسیدگی و مرتفع گردد.

وی ضمن ابراز ناخرسندی از اقدامات غیر مصوب کمیسیون نظارت توسط برخی اتحادیه های صنفی این شهرستان گفت: با بررسی عملکرد تمامی اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف استان در صورت مشاهده اینچنین تخلفاتی به شدت برخورد خواهد شد و رئیس اتحادیه و رئیس اتاق اصناف مربوطه باید پاسخگو باشد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان یادآور شد: با توجه به قانون نظام صنفی مهمترین و بالاترین مرجع رسیدگی به موضوعات صنفی، کمیسیون نظارت آن شهرستان میباشد و همچنین اتحادیه های صنفی می بایست مصوبه کمیسیون نظارت را جهت دریافت هرگونه وجه داشته باشند و در غیر این صورت تخلف بوده و باید با آن برخورد شود.