عزم جدی شورا برای خدمت و رفع مشکلات / همراهی سازمان فرهنگی شهرداری رشت با هیئت های مذهبی
عزم جدی شورا برای خدمت و رفع مشکلات / همراهی سازمان فرهنگی شهرداری رشت با هیئت های مذهبی
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: منتخبین مردم رشت در شورای ششم برای رفع مشکلات و رساندن شهر به جایگاه اولین ها ،عزمی جدی دارند.

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در چهل و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: برای شهادت حسین (ع) حرارتی در قلبهای مؤمنان است که هرگز سرد نمی شود.

وی با بیان اینکه محرم در درون خود درسهای پیدا و پنهان فراوانی دارد افزود: عدالت خواهی و آزادگی امام حسین (ع) قرن هاست که در این کره خاکی زنده است و در این ایام پیر و جوان و زن و مرد سعی می کنند با هر عقیده ای در حد وسع خود گامی کوچک برای زنده نگاه داشتن این قیام بزرگ بردارند .

کارگرنیا با تاکید به اینکه از سازمان فرهنگی انتظار داریم با هیات های عزاداری همراهی داشته باشد بیان کرد: همچنین از سازمان سیما و منظر شهرداری رشت نیز انتظار دارم نسبت به سیاهپوش کردن شهر و اقدامات مورد نیاز در این ماه اقدام کند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به نهم مرداد مصادف با روز اهدای خون تصریح کرد: اهدای خون اقدامی خداپسندانه است که موجب حیات مجدد انسان ها می شود.

کارگرنیا به ارسال نامه ای از سوی فرمانداری رشت پیرامون انتخابات هیات رئیسه شورای رشت اشاره کرد و گفت: یک سال از عمر شورای رشت با تمام فراز و نشیب‌هایش سپری شد و به عنوان منتخبین مردم رشت در شورا در تمام این مدت تلاش کردیم تا با کوتاه کردن دست نااهلان از بیت المال ، برای پیشبرد اهداف عالیه و توسعه رشت گام برداریم.

وی با تاکید به اینکه شورای ششم رشت برای خدمت به شهروندان و رفع مشکلات عزم جدی دارد افزود:
در این راه مشکلاتی نیز وجود داشت و معتقدیم باید برای تحقق شهر اولین ها برای بهترین ها تلاشمان را مضاعف کنیم و به واسطه تمامی کم کاریها و دغدغه هایی که موجب تشویش اذهان عمومی شد نیز عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانیم به نحو شایسته پاسخگوی اعتماد شهروندان شریف باشیم.

کارگرنیا با اشاره به اینکه تمام تلاشمان خدمت صادقانه به شهروندان فهیم رشت است بیان کرد: شورای ششم رشت بر خلاف برخی از شوراهای ادوار گذشته که فقط یک روز را به ملاقات مردمی با شهروندان اختصاص می دادند همه روزه آماده ملاقات و خدمت به شهروندان شریف رشت هستند .

کارگرنیا به موضوع انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت : شورای ششم در مرحله نخست نسبت به ابقای شهردار احمدی و پس از آن نیز انتخاب شهردار جدید اقدام کرد و در تمام این مدت تلاش کردیم تا تمامی لوایح ارسالی از سوی شهرداری در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و به نتیجه برسد و پس از این نیز به همین روال عمل خواهیم کرد.

وی با قدردانی از حضور خبرنگاران در پوشش اخبار شورا بیان کرد: ان شااله در مراسمی که متقارن با همان ایام است بتوانیم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله شورای رشت، از زحمات و همراهی رسانه ها نیز قدردانی کنیم.