عدم توجه به جلو راننده سواری سایپا و نداشتن گواهینامه مجاز رانندگی، قاتل جان یک نفر شد!  
عدم توجه به جلو راننده سواری سایپا و نداشتن گواهینامه مجاز رانندگی، قاتل جان یک نفر شد!  
گیلان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تصادف دلخراش سواری سایپا 111 با عابر پیاده خبر داد. 

گیرا آنلاین_ سرهنگ”امیر طالبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در حوالی ساعت ۱۱:۰۰ روز ۱۱اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی {ره} خبر داد. که بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که سواری سایپا ۱۱۱که خانومی حدودا ۱۷ساله و فاقد گواهینامه مجاز رانندگی بوده ، به علت عدم توجه به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده. گفت:

در این حادثه شدید متاسفانه عابر پیاده که خانمی حدودا ۷۵ ساله بوده، پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو { نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی } از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: عدم توجه به جلو در رانندگی عامل اصلی تصادفات می‌باشد که باعث می‌شود که حواس راننده از رانندگی پرت و مغز آن فرمانی که باید به اندام‌های مختلف حرکتی بدن جهت کنترل خودرو را بدهد را نداده و باعث بروز تصادف می‌شود.

رییس پلیس راهور استان گیلان از والدین و بزرگترهای خانواده ها خواست ، از در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند به جد خودداری کنند

پلیس‌ راهنمایی و رانندگی استان گیلان