عدم برگزاری نمایشگاه الکامپ گیلان در ۱۴۰۰
عدم برگزاری نمایشگاه الکامپ گیلان در ۱۴۰۰
تاریخ دقیق برگزاری این نمایشگاه متعاقبا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

گیرا آنلاین_ رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان از عدم برگزاری نمایشگاه الکامپ گیلان در سال۱۴۰۰ خبر داد و گفت: دوره بعدی نمایشگاه الکامپ گیلان در بهار سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

علیرضا فرحبخش دقیق صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی‌ها و هم‌اندیشی های انجام شده در راستای برگزاری نمایشگاه الکامپ گیلان در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: احتمال جدی شدن شیوع سویه امیکرون و ایجاد محدودیت برای برگزاری تجمعات مردمی از جمله دلایل عدم برگزاری این نمایشگاه در سال ۱۴۰۰ است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان برگزاری پرشور و باکیفیت نمایشگاه الکامپ گیلان را یکی از اولویت‌های اصلی این مجموعه دانست و ابراز داشت: شرایط اقتصادی ایجاد شده برای شرکت‌های بخشی خصوصی به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین نبود فرصت کافی جهت آماده ‌سازی شرکت در نمایشگاه به دلیل مشغله‌های پایانی سال از جمله دیگر دلایلی بود که ما را مجاب به عدم برگزاری نمایشگاه الکامپ گیلان در سال ۱۴۰۰ کرد.

وی با اعلام زمان برگزاری دوره بعد برگزاری نمایشگاه الکامپ گیلان تصریح کرد: دوره این نمایشگاه در بهار ۱۴۰۱ با حضور پرشور فعالان حوزه فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

فرحبخش دقیق با تاکید بر اینکه هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری دوره بعدی نمایشگاه الکامپ گیلان در بهار ۱۴۰۱ از هم‌اکنون انجام شده است گفت: تاریخ دقیق برگزاری این نمایشگاه متعاقبا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: برگزاری سایر نمایشگاه ‌ها با عنوان مجعول و ساختگی در حوزه فناوری اطلاعات،رایانه، الکترونیک و کامپیوتر هیچگونه ارتباطی با این سازمان ندارد.