طرح های دانش بنیان مورد حمایت ویژه هستند/ پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزایی در گیلان
طرح های دانش بنیان مورد حمایت ویژه هستند/ پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزایی در گیلان
رشت – مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان از پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد اعتبار برای حدود ۱ هزار طرح اشتغالزایی پرداخت شده است.

گیرا آنلاین_ محمدحسین داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار کاسپین، اظهار کرد: ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و حمایت از تولید جزو رویکردهای مهم دولت سیزدهم است.

وی از پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد اعتبار برای حدود ۱ هزار طرح اشتغالزایی پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی استان گیلان با اشاره به جزئیات آماری تسهیلات پرداختی به طرح های اشتغالزایی در این استان، بیان کرد: این طرح ها شامل ۱۸۶ فقره در حوزه کشاورزی، ۱۹۲ فقره در حوزه ضروری و رفاه ، ۳۱۷ فقره در حوزه صنعت، ۲۸۵ فقره در حوزه خدمات و ۵۵۷ فقره در حوزه پرداخت تسهیلات به درخواست های واصله در سفر ریاست محترم جمهوری به استان است.

داوودی با بیان اینکه حوزه فعالیت صندوق کارآفرینی امید در طرح های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور است، گفت: صندوق برای حمایت از طرح های دانش بنیان آمادگی کامل دارد و در این بخش اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به شیوع نامه های پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، افزود: : تسهیلات اشتغالزایی پس از تصویب طرح در شورای برنامه ریزی و یا کمیته تصویب تسهیلات روستایی استان و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی پرداخت می‌شود و ضمن اعمال نظارت جدی نسبت به ارائه مشاوره نیز اقدام خواهد شد.