طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال است
طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال است
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛

گیرا آنلاین-  سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

غلامی ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران را رویکرد طرح ناظران سلامت دانست و گفت: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و همچنین حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در این طرح، اجرا می شود.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با اشاره به فعالیت طرح ناظران سلامت افزود: هم اکنون طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال است.

سیاوش غلامی ضمن اشاره به نحوه اجرای طرح مذکور خاطرنشان کرد: در این تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید می شود.