طرح توسعه ۵۰ هکتاری شهرک صنعتی شفت در دست اجرا
طرح توسعه ۵۰ هکتاری شهرک صنعتی شفت در دست اجرا
جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیاز به بسترسازی مناسب دارد .

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی ، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در حاشیه دیدار میدانی استاندار محترم گیلان و نماینده محترم  مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی شفت ، گفت: با دستور استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر عباسی و جناب آقای بهروزی فر نماینده محترم مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی به فرماندار محترم شهرستان شفت ، مصوبه‌ طرح توسعه شهرک صنعتی شفت ابلاغ و مراحل قانونی آن در حال انجام است .

 محبوبی گفت : با توجه به استقبال سرمایه گذاران از شهرک صنعتی شفت گام‌های عملیاتی طرح توسعه ۵۰ هکتاری این شهرک صنعتی با هدف تامین زمین برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کلید خورد.

وی افزود: ایجاد امکانات زیرساختی و تامین خدمات مورد نیاز از برنامه‌های توسعه این شهرک است تا مشکلات سرمایه گذاران برطرف شود.

محبوبی گفت:با اجرای این طرح توسعه ،۵۰ هکتار به مساحت شهرک صنعتی شفت افزوده می‌شود که بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاران فراهم خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت : امیدواریم با اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی شفت و جذب سرمایه گذاران جدید شاهد ، هرچه سریعتر در مدار تولید قرارگرفتن واحدهای صنعتی باشیم تا اشتغال و توسعه صنعتی شهرستان بیش از پیش محقق گردد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، تقاضا محور استان ، با هدف جذب سرمایه گذاران جدید صورت می‌گیرد.

محبوبی اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیاز به بسترسازی داشته و این شرکت به‌عنوان حلقه اصلی در جذب این سرمایه‌گذاران نقش مهمی را ایفا می‌کند و با توجه به اینکه فرهنگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری از گذشته در این استان صنعتی شکل گرفته ما به‌دنبال واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران دارای اهلیت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران تصریح کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه بر کشورمان میتوان با تلاش و همت مضاعف در جذب سرمایه‌گذاران جدید باعث رونق و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور و استانمان باشیم .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در ادامه گفت: تسهیلگری در روند جذب سرمایه‌گذاران را که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است ؛ با جدیت پیگیری می کنیم تا شعار سال تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین در عمل تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به احیای صنایع آسیب‌ دیده تأکید کرد: متاسفانه برخی کارخانجات در استان به‌صورت نیمه‌فعال، راکد و تعطیل بوده که با شناسایی این واحدها تلاش مضاعف و پیگیری‌های جدی در احیا شدن آن صورت می گیرد .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: شهرک صنعتی شفت هم اکنون دارای ۴۸هکتار مساحت است که تاکنون ۱۵۸ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد که در قالب این قرارداد‌ها ۲۹هکتار زمین واگذار شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۸ واحد بهره بردار با اشتغال افزون بر ۸۳۵ نفر مشغول به فعالیت و تولید هستند.