ضرورت توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان در جهت اقدامات ثبتی
ضرورت توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان در جهت اقدامات ثبتی
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت،

گیرا آنلاین– فتح اللهی با بیان اینکه همه به نوعی در طول زندگی به ثبت و اسناد نیاز داریم، گفت‌: توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان در جهت اقدامات ثبتی بایستی در اولویت باشد.

 علی فتح اللهی‌ در دیدار با اسدی مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان و مدیران مناطق شهرستان رشت و بخش های تابعه، ضمن‌ تقدیر و تشکر از فعالیت گسترده این نهاد، اظهار کرد‌: سازمان ثبت منشاء بسیاری از خدمات مهم در جهت حل مسائل قضایی بوده و اگر آگاهی مردم نسبت به ثبت رسمی بیشتر شود شاهد شفافیت زیادی در معاملات و ایجاد نظم عمومی خواهیم بود.

فرماندار رشت با اشاره به قدرت اجرایی و تاثیر مستقیم مجموعه ثبت اسناد در حوزه های مختلف از جمله بانک، فعالیت های قضایی‌ و دیگر بخش ها در جامعه، گفت‌: از بدو تولد تا فوت ثبت اسناد با ما همراه است‌.

فتح اللهی خواستار همکاری هر چه بیشتر مسؤولان این نهاد در توسعه همه جانبه و پایدار این شهرستان در جهت اقدامات ثبتی شد و گفت: برای این منظور باید از تمام توان در راستای ارایه خدمات به مردم و رضایت مندی آنان بهره گرفت.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه مکانیزه شدن فعالیت ها روند کارها را سهل تر کرده، افزود‌: در این حوزه متاسفانه دارای عقب ماندگی های در گذشته بودیم و بایستی روند جبران این عقب ماندگی ها با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.‌

وی با اشاره به اینکه این اداره بستر فعالیتش حساس و خاص است، اضافه کرد‌: همه افراد جامعه به نوعی با این اداره سر و کار دارند و به این دلیل همیشه این نهاد با مراجعات زیاد مردمی مواجه است‌.

نماینده عالی دولت در مرکز گیلان خاطر نشان ساخت‌: مشکلات این بخش شناسایی و در حد توان حمایت های لازم صورت انجام می شود‌.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری بایستی از خصلت های مهم مدیران باشد، تصریح کرد‌: نقص و نیازهای یک حوزه شناسایی و مدیران آن بخش با پیگیری های صورت گرفته آن دغدغه را مرتفع کنند‌.