صاحبان صفحات مجازی خبرنگار نیستند
صاحبان صفحات مجازی خبرنگار نیستند
رشت - یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم تقدیر از زحمات اصحاب رسانه گفت: صاحبان صفحات مجازی خبرنگار نیستند و بعید می‌دانم در رشت بیشتر از ۲۵۰ خبرنگار فعال داشته باشیم.

گیرا آنلاین– محسن سماکچی روز شنبه در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت، با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: مدیرانی که برای حضور در صحن شورای رشت دعوت می‌شوند حتماً حضور پیدا کنند و به نمایندگان مردم در پارلمان شهری پاسخ دهند.

وی با اشاره به لایحه تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، افزود: از زحمات تمامی خبرنگاران اعم از موافقین و مخالفین که اخبار شورای رشت را پوشش می‌دهند تجلیل شود.

فعالیت ۲۵۰ خبرنگار در رشت

«مسعود عباس نژاد» عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت جایگاه واقعی خود را پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: صاحبان صفحات مجازی خبرنگار نیستند. بعید می‌دانم در رشت بیشتر از ۲۵۰ خبرنگار فعال داشته باشیم و باید با ضوابط خاصی از رسانه‌ها تجلیل شود.

تقدیر از رسانه‌های بی طرف و فعال در رشت

«سید شمس شفیعی» یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: رسانه‌هایی که بی‌طرفانه و به صورت شاخص اخبار شورا را پوشش می‌دهند تجلیل شوند و برخی از خبرنگاران با وجود آنکه در شهرهای دیگر استان حضور دارند اما نسبت به پوشش اخبار حوزه مدیریت شهری رشت توجه دارند که معتقدم از تلاش‌های آنان تقدیر شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر