شورای هماهنگی فرصتی برای هم افزائی دستگاههای خدمت رسان وزارتی است .
شورای هماهنگی فرصتی برای هم افزائی دستگاههای خدمت رسان وزارتی است .
شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای عضو وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان تشکیل جلسه داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در آستانه دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف برنامه ریزی و همسوئی بیشتر ، شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای عضو تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان و رئیس شورای هماهنگی رفاه استان برگزار شد .

علیزاده دراین نشست با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی ها ، انعکاس کارکردها و فعالیتهای دستگاهها را از مهمترین وظایف روابط عمومی ها برشمرده و افزود : چشم سازمانها برای اشاعه و انتشار اخبار و اطلاع رسانی از دستاوردها و اقدامات به روابط عمومی ها دوخته شده است .

ایشان تشکیل شورای روابط عمومی های دستگاههای عضو را اتفاقی خوب و مبارک در جهت هم افزائی بیشتر قلمداد نموده و اذعان داشت : ظرفیت بزرگی در هر یک از ادارات زیرمجموعه وجود دارد که با تقویت ارتباطات و پوشش یکدیگر میتوانیم گامهای بهتری در جهت تحقق اهداف برداریم .

رئیس شورای هماهنگی رفاه استان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : دستگاههای خدمت رسان بزرگی در مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی حضور دارند که مجموع خدمات آنها با دامنه ای وسیع از قبل تولد تا پس از مرگ مخاطبان ، این وزارتخانه را متمایز ساخته است .

در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله تهیه مجلد عملکرد و برگزاری جشن انقلاب بصورت مشترک مورد نقد و بررسی قرار گرفت .