شورای اسلامی در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های خود نباید حزبی و گروهی عمل کنن
شورای اسلامی در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های خود نباید حزبی و گروهی عمل کنن
اگر اعضای شورا با هم سازگاری نداشته باشند نمی توانند جامعه خود را بسازند.

گیرا آنلاین_آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان  دوشنبه ۱۳ آذر۱۴۰۱ با اعضای شورای اسلامی ، روسای شوراهادیدار و گفتگو کرد.

آیت الله فلاحتی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت، روسای شورا و شهرداران شهرها و بخش‌های این شهرستان، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شوراهای اسلامی در ارائه خدمت به مردم و جامعه، گفت : شوراهای اسلامی نماد خدمتگزاری به مردم و نشانه پیشرفت شهرها و روستاها محسوب می شوند.

آیت الله رسول فلاحتی، با تاکید بر اینکه با داشتن طرح، برنامه و اراده به همراه وفاق و همدلی می توان از بسیاری از مشکلات گذر کرد، افزود : اگر اعضای شورا با هم سازگاری نداشته باشند نمی توانند جامعه خود را بسازند.

وی تعامل و همکاری با مراکز دانش بنیان و تخصص محور را برای یافتن راهکارهای برون رفت از مشکلات، رفع دغدغه‌ها، خدمت‌رسانی بهینه و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شهر و روستا، لازم و ضروری دانست.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های خود نباید حزبی و گروهی عمل کنند، خاطرنشان کرد : بررسی وضعیت و شرایط جامعه به ویژه در برخی شهرها نشان می دهد بعضی شوراها مردم را بلاتکلیف و معطل گذاشته و از زیر بار مسوولیت خود شانه خالی می‌کنند.

آیت الله رسول فلاحتی افزود : اعضای شوراهای اسلامی باید صبر و تحمل خود را افزایش داده و به عنوان چشمان بینا و گوش های شنوای مردم و جامعه با تلاش بیشتر و با تکیه بر همدلی به دنبال کسب رضایت شهروندان باشند