شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی ایران و جهان اسلام است
شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی ایران و جهان اسلام است
حاج قاسم سلیمانی نماد امید، اعتمادبه نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن گرامیداشت روز جهانی مقاومت و فرارسیدن دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی، «سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی»، ابو مهدی المهندس و همراهان عزیزشان در جنایت تروریستی ۱۳دی‌ماه ۱۳۹۸فرودگاه بغداد ، حاج قاسم سلیمانی را قهرمان ملی ایران و جهان اسلام خواند و گفت : با گذشت ۲سال از جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا در به شهادت رساندن سردار دل‌ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، همچنان شاهد پدیدار شدن ابعاد نوینی از نفوذ یاد و نام و اندیشه و آرمان‌های بلند آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم چرا که این شهید عزیز نماد امید، اعتمادبه نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است.

سعیدی کیا گفت : بی‌تردید آنچه فراتر از نقش آفرینی‌های شهید سلیمانی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری منجر به محبوبیت جهانی او شد، در حقیقت عنصر اخلاص، صداقت و معنویت گرایی آن شهید تاریخ‌ساز بود که ورای معادلات مادی، دنیوی، محور سربلندی و پیروزی مدافعان‌حرم بر فتنه صهیونیستی امریکایی دهه اخیر در غرب آسیا را رقم زد.

وی اظهار داشت: این که امام امت (ره) فرموده‌اند، مردم ایران از امت زمان رسول خدا بالاتر است یک حقیقت بوده و حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی گواهی بر این سخن است.

وی ادامه داد: از دست دادن سردار سلیمانی بسیار سخت است، اما مردم ایران و دیگر مسلمانان، تشنه و شیفته شهادت بوده و به خوبی می دانند که سردار به آرزوی خود رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود: شهادت و رسیدن به شهدای انقلاب اسلامی پایان ماموریت شهید سلیمانی بود و دشمن بداند سردار سلیمانی یک فرد نیست بلکه مکتبی همیشه زنده است.

وی، ساده‌زیستی، اخلاص و نهراسیدن از دشمن را از خصوصیات بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم نمونه بارز تربیت یافته مکتب امام امت بود و در مکتب امام خمینی(ره) تسلیم در مقابل دشمن معنایی ندارد.

سعیدی کیا در پایان گفت: سردار سلیمانی اهل شعار نبود و به هر آنچه می‌گفت عمل می‌کرد و در راه مقاومت هیچ وقت کوتاه نیامد و به دشمن باج نداد و چون عباس(ع) وفادار به امام زمانش شد، به شهادت رسید.