شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی خدمت/ هفته دولت فرصتی برای برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است
شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی خدمت/ هفته دولت فرصتی برای برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

گیرا آنلاین-به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

هشتم شهریورماه، سالروز ترور ناجوانمردانه شهیدان رجایی و باهنر است که در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسیدند و  با خون خود ، شجره طیبه نظام اسلامی این کشور را آبیاری کردند.

بی‌شک شهیدان دولت بهترین الگوی خدمت بی‌منت برای مسئولان، مدیران و همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت اعتلای اهداف و ارزش‌های آشکار و نهان آن هستند.

هفته دولت که به نام شهیدان رجایی و باهنر مزین شده ، فرصتی برای برشمردن  خدمات ارزنده دولتمردان  انقلاب اسلامی است تا مردم به آینده روشن و آرمان‌گرای ایران اسلامی امیدوارتر باشند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را به همه کارگزاران صدیق، مؤمن، پرتلاش و انقلابی تبریک گفته و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برای همه مسئلت می‌نمایم.

دکتر ارسلان سالاری

 رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان