شهرک صنعتی لوشان قابلیت های خوبی در زمینه صادرات دارد
شهرک صنعتی لوشان قابلیت های خوبی در زمینه صادرات دارد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از شهرک صنعتی لوشان و ناحیه صنعتی خرشک بازدید به عمل آورد .

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا طی بازدیدی از شهرک صنعتی لوشان و ناحیه صنعتی خرشک به بیان اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی در کشور پرداخت و اظهار داشت : بدون شک شهرک های صنعتی بعنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می روند. احداث شهرک های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی بوده و کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه به بیان شرح حال شهرک صنعتی لوشان پرداخت و گفت : یکی از شهرک های صنعتی مادر در گیلان، شهرک صنعتی لوشان می باشد که با مساحت ۳۴۲ هکتار و دارا بودن بیش از ۱۳۷  واحد صنعتی و قرار گرفتن در مجاورت آزادراه قزوین –رشت و راه آهن، از موقعیت استراتژیکی برخوردار می باشد که می تواند در تجارت نقش سازنده ای داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : خوشبختانه واحدهای شاخص و ممتازی در شهرک صنعتی لوشان فعالیت می کنند که برخی از این واحدها در سطح استان و حتی کشور در صنعت و تولید حرفی برای گفتن دارند. برخی از واحدهای تولیدی، محصولاتشان را به خارج از کشور عرضه می کنند ، این امر مهم نشان دهنده صنعت پویا و فعال این شهرستان می باشد.

وی در پایان بیان داشت : شهرک صنعتی لوشان یکی از شهرک های مهم، قدیمی و با سابقه گیلان بوده که شرکت های معتبر و توانمند در آنجا استقرار دارند. به طور طبع فعالیت در چنین شهرک وسیع و مهمی، کار ارزشمند و خطیری می باشدلذا از همه متولیان و مسئولین ذیربط انتظار داریم که با حمایت های خویش سبب ارتقاء و توسعه شهرک های صنعتی لوشان و خرشک شوند.