شهرکهای صنعتی یکی از بهترین وکامل ترین مکانهای صنعتی در کشور است
شهرکهای صنعتی یکی از بهترین وکامل ترین مکانهای صنعتی در کشور است
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با فرماندار شهرستان سیاهکل دیدار و گفتگو کرد

گیرا آنلاین- فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان و رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان سیاهکل طی دیداری در خصوص صنایع کوچک و وضعیت شهرک صنعتی سیاهکل به گفتگو نشستند .

فرماندار شهرستان سیاهکل بیان داشت : صنایع کوچک با توانمندی های خود می تواند با از میان برداشتن مشکلاتی همچون بیکاری و توزیع ناعادلانه درآمد نقش مهمی را در چرخه اقتصادی کشور داشته باشد .

وی در ادامه افزود : صنایع کوچک و متوسط توانایی تولید فن آوری های جدید اشتغال پایدار و کمک به واحدهای بزرگ تولیدی را در خود جای داده اند .

حیدری نژاد همچنین گفت : روند پیشرفت روز افزون محیط های کسب و کار ، صنایع کوچک و متوسط را جزئی از زنجیره تولید قرار داده است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از تلاش و حمایتهای همه جانبه فرماندار محترم شهرستان سیاهکل گفت : شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با ارائه و انجام برنامه هایی همچون تامین مالی صنایع کوچک ، نوسازی و افزایش بهره وری ، فن آوری و توسعه محصولات صنایع کوچک ، توسعه خوشه ها و شبکه خوشه های همسان و مکمل ، توسعه بازار عرضه و تقاضای خدمات کسب و کار ، بهبود فضای کسب و کار و بستر سازی حقوقی و قانونی ، تدوین و اجرای طرح های اشتغال زا صنایع کوچک و روستایی ، گامهای اساسی و بلندی در جهت رشد و تعالی همه جانبه واحدهای صنعتی استان برداشته است .

سعیدی کیا شهرکهای صنعتی را یکی از بهترین وکامل ترین مکانهای صنعتی در کشور دانست و افزود: این شهرکها در امر رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی پیشگام هستند.

وی بررسی، مطالعه و رصد کامل واحدهای مزبور به لحاظ نوع آلودگی، تجهیز و تکمیل تصفیه خانه های صنعتی را از مهمترین اقدامات با هدف کاهش آلودگی واحدهای صنعتی و توسعه پایدار محیط زیست استان ذکر کرد.

سعیدی کیا در ادامه به اهمیت وجود سسیتمهای تصفیه در نواحی و شهرکهای صنعتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر پروژه های عمرانی مهم و زیربنایی در رابطه با محیط زیست و تصفیه خانه های فاضلاب در سطوح شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان گفت : امید است با کمک و همکاری تمام فعالان عرصه صنعت از بخشهای دولتی و خصوصی دستیابی به برنامه های تدوین شده محقق گردد تا شاهد بالندگی ، سرافرازی ، توسعه یافتگی هر چه بیشتر کشور عزیزمان باشیم .

لازم به ذکر میباشد ، در پایان این نشست از شهرک صنعتی سیاهکل و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در آن بازدید به عمل آمد