شهرصنعتی رشت یکی از قطب های اصلی اقتصادی استان است
شهرصنعتی رشت یکی از قطب های اصلی اقتصادی استان است
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان در ادامه برنامه میز خدمت برگزار شده در شهرصنعتی رشت ، از شعبه این مجموعه در منطقه بازدید و نقش این واحدتابعه استان را به دلیل وجود کارگاههای بزرگ تولیدی صنعتی و جمعیت بالای بیمه شدگان حائز اهمیت شمرد .

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی سرپرست جدید این مجموعه در ادامه برنامه میز خدمت جهادی که به مناسبت هفته کارگر و به همت بسیج کارگری استان برگزار شده بود ، از شعبه تامین اجتماعی شهرصنعتی بازدید و با همکاران دیدار نمود .

وی در این بازدید با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ واحدتولیدی صنعتی شناخته شده و بزرگ در این منطقه ، شهرصنعتی رشت را یکی از قطب های اقتصادی در استان قلمداد نموده و وجود بیش از ۲۰ هزار بیمه شده اصلی و کارگاههای برند و مطرح در عرصه ملی را از نکات حائز اهمیت و تبدیل شدن این شعبه به یکی از واحدهای تابعه ویژه در استان برشمرد .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان نقش کارفرمایان در سرمایه گذاری و تامین منابع جهت گردش چرخهای اقتصادی و تاثیرپذیری سازمان از این عرصه ، بر تداوم رویکردهای تعاملاتی و پاسخگوئی برای حمایت بیش از پیش همسو با شعار سال تاکید نمود .

مشکلات ناشی از آمار بالای حوادث ناشی از کار و موضوع اصلاح عناوین شغلی در برخی کارگاهها از مهمترین مباحث مطروحه در دیدار سرپرست اداره کل تامین اجتماعی با کارشناسان تخصصی بود .