شهردار رشت: فضای سبز شهر رشت برای تغییر به برنامه و فکرهای خلاق نیاز دارد
شهردار رشت: فضای سبز شهر رشت برای تغییر به برنامه و فکرهای خلاق نیاز دارد
شهردار رشت با بیان اینکه فضای سبز شهر رشت برای تغییر به برنامه و فکرهای خلاق نیاز دارد گفت: باید رویکردها در این بخش تغییر پیدا کرده و کارها به سمت برنامه محوری پیش برود.

گیرا آنلاین- سید محمد احمدی شهردار رشت امروز(سه‌شنبه ۲۹ تیر) در جلسه با مدیران ،معاونان وناظران فضای سبز شهرداری رشت اظهار داشت: فضای سبز شهر رشت وضعیت مناسبی ندارد و باید برای ساماندهی آن از فکرهای خلاق استفاده شود.

شهردار رشت تصریح کرد: برخی از موضوعات و کارها به اعتبار و بودجه نیاز ندارد بلکه با نیروی انسانی و با اعمال یک مدیریت درست می‌توان کارهای بسیار خوبی در بحث فضای سبز شهر رشت انجام داد.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه می‌تواند سازنده باشد ابراز داشت: ناظران فضای سبز مناطق شهرداری رشت باید با برنامه‌ ریزی درست و شفاف به وظایف خود عمل کنند.

شهردار رشت فکر و اندیشه خلاق و انگیزه را دو مؤلفه مهمی که هر ناظر فضای سبزی باید دارای آن باشد خواند و گفت: انتظار دارم چهره فضای سبز شهر رشت تغییر پیدا کند که در اینجا نقش ناظران و سازمان سیما و منظر بسیار تعیین کننده است.

احمدی با تاکید بر اینکه کار در شهرداری جدی است افزود: شهرداری کار فانتزی نمی‌خواهد و همه باید در هر مسئولیتی که هستند به نحو مطلوب نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه باید رویکردها در بخش فضای سبز تغییر پیدا کرده و کارها به سمت برنامه محوری پیش برود اظهار داشت: علت بخش اعظمی از ناکارآمدی‌هایی که در بخش فضای سبز شهر رشت شاهدش هستیم به عملکردها بر می‌گردد که باید اصلاح و بازنگری شود.

شهردار رشت لزوم تغییر در تفکر و نحوه عملکرد متولیان فضای سبز و ناظران را خواستار شد و اضافه کرد: شهرداری دستگاهی محسوب می‌شود که خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌دهد و مطالبات از آن هم بسیار وسیع است