شهردار رشت : تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی رشت
شهردار رشت : تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی رشت
.
گیرا آنلاین_ شهردار رشت نیز در دیدار اعضای شورا و مدیران شهری با سردار حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی استان با  تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: بنده و اعضای شورای رشت از صمیم قلب به نیروی مقتدر ناجا علاقمند و قدردان تلاش های این نیروی مخلص و مقتدر هستیم.

رحیم شوقی فرا رسیدن هفته ناجا را به واثق کارگرنیا رئیس شورای رشت که سالها در این جایگاه مشغول به خدمت بود تبرک گفت افزود: شهرداری رشت در سایه هدایت های اعضای شورای رشت طرح های بزرگی را در دست اجرا دارد و ان شاا  با تملک هایی که در دست انجام است طی ماه های آینده شاهد بازگشایی برخی از مسیرها و کاهش و کنترل حجم ترافیک در رشت هستیم.

وی به بازگشایی مسیرهای دیگری از رشت که نقش مهمی در ترافیک دارند  اشاره کرد و گفت: کانال ژ پنج جزو یکی از این پروژه ها است که مناقصه آن اجرایی شده  و در کنار آن چند بازگشایی محدود نیز وجود دارد که حجم ترافیک را به شدت کاهش می دهد.

شهردار رشت با تاکید به لزوم همکاری پلیس راهور با مجموعه مدیریت شهری رشت تصریح کرد: در برخی از بخش ها با اجرای اصلاحات هندسی جزئی می توانیم مشکلات را برطرف کنیم و این همدلی به حول الهی ما بین پلیس راهور و شهرداری رشت وجود دارد و در تلاشیم تا مشکلات ترافیکی به حداقل برسد.

شوقی با قدردانی از حمایت های  ناجا از مدیریت شهری رشت افزود:  همواره طی مدت زمان حضورم در جایگاه شهردار رشت همراهی خوبی ما بین ناجا و شهرداری وجود داشته است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.