شهرداری رشت به اغمارفت / شورای ششم اینتوبه شد
شهرداری رشت به اغمارفت / شورای ششم اینتوبه شد
در روز هایی که رشت و مجموعه شهرداری به شدت نیاز به آرامش دارد این استعفا شهرداری را به اغما می برد

گیرا آنلاین✍ سروش علیزاده – شاید خبر استعفا ناگهانی شهردار رشت بزرگترین شوکی بود که امروز به شهرداری و مردم رشت وارد شد‌.
خبری که با روایت های مختلف و تایید نشده نسبت به این استعفا همراه شده است و هرکس از ظن خود تحلیل و گمانه زنی هایی را ارایه می کند که هیچ کدام تایید شده نیست و بیشتر به شایعه می ماند. سخنگو شورا سکوت کرده است. رییس شورا توضیحی به مردم نداده است. تنها خبری از یک جلسه غیر علنی به بیرون درز کرده است. شورایی که باید شفاف باشد سکوت کرده است.
انتصاب مجدد احمدی فراز و فرود هایی داشت که تبدیل به بزرگترین چالش شورای ششم رشت شده بود و موافقین و مخالفین این انتصاب هرکدام دلایلی را ارایه می کردند که انتخاب شورا و رای به باقی ماندن احمدی و دفاع تمام قد از این انتخاب و خط پایانی بر ماراتن پروسه بود.
در روز هایی که رشت و مجموعه شهرداری به شدت نیاز به آرامش دارد این استعفا شهرداری را به اغما می برد و بازنده اصلی شورای ششم خواهد بود که چون بیمار کرونایی که به سویه دلتا مبتلا با کمترین علایم ناگهان با درگیری ریحه شدید مواجه شده نمی تواند نفس بکشد و اینتوبه شده و باید تلاش کند تا با ذره هوایی که از راه حلق به بدنش پمپاژ می شود به حیات برگردد.
اگر شورا در انتخاب شهردار اشتباه کرده که باید پاسخگو اشتباه خود باشد و اگر انتخاب آگاهانه و درست کرده است باید به پای شهردار منتخب خود بماند و استعفا شهردار را نپذیرد و نسبت به رفع مشکلاتی که سبب استعفا شهردار شده اقدام کند.
شورا باید جلو زیاده خواهی ها و دخالت های بیرونی را بگیرد و فضای کارکردن را برای راس مدیریت اجرایی شهرداری ایجاد کند و اگر انتخاب احمدی به عنوان شهردار اشتباه بوده است شورای ششم راه شورای پنجم را رفته است و با توجه به صحبت ها و تعهداتی که نسبت به مردم داده اند به همراه شهردار استعفا دهند.
مردم رشت چهار سال پر از درگیری ۰ تنش بین اعضا ۰ انتخاب سرپرست ها و شهردار های مختلف را پشت سرگذاشته و شهردچار ضرر و فرار سرمایه گذار و عقب گرد شده است و مردم دیگر توان تحمل این بازی ها را ندارند.چرخی در شهر بزنید تا ببینید چه اعتمادی از مردم به تاراج رفته است. شایسته است شورای ششم شهر رشت مسوولیت قبول کند و بر سر انتخاب خود بماند و بداند باید نسبت به مردم خوب و رنجور رشت پاسخگو باشد.