شهدای مبارزه با مواد مخدر مجاهد فی سبیل الله هستند
شهدای مبارزه با مواد مخدر مجاهد فی سبیل الله هستند
بیش از 50 شهید مبارزه با مواد مخدر در استان گیلان

گیرا آنلاین- عبدالله پاکاری در دیدار مشترک دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با خانواده شهیدان «مجتبی ستوده» و «ابراهیم تقوی»، دو تن از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان،فرهنگ ایثار و شهادت را رمز پیروزی انقلاب و نظام اسلامی در همه عرصه ها دانست و اظهار کرد: امروز تکریم خانواده های شهدا مصداق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش ایثار گیلان،پاکاری، امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون خون های پاک شهدا دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت رشادت ها و از خود گذشتگی ها و ایثارگری های شهدا در میدان مقابله با دشمنان ملت و مملکت سربلند است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، فرهنگ ایثار و شهادت را سنگر دفاع از ارزش ها و آرمان ها و دستاوردهای نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف شرعی و ملی است و این ماموریت بر دوش مجاهدان فی سبیل الله است.
پاکاری با اشاره به پیشگامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر در جهان،خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از بدو پیروزی انقلاب به عنوان خط مقدم جهانی مبارزه با مواد مخدر جانفشانی کرده و مقابله با این پدیده خانمان سوز را سرلوحه خویش قرار داده است.
وی با بیان اینکه استان گیلان بیش از ۵۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام و کشور کرده است،گفت:خداوند در قرآن می‌فرماید آنهایی که با جان و مالشان در راه خدا جهاد کردند، رستگار هستند و لذا شهدا جایگاه ویژه ای نزد ملت دارند.