شناسایی ۷ باشگاه ورزشی متخلف در گیلان 
شناسایی ۷ باشگاه ورزشی متخلف در گیلان 
رشت- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به شناسایی ۷ باشگاه متخلف در استان گفت: افزایش تعرفه، فروش غیرقانونی مکمل های ورزشی و نیروزا و عدم رعایت شئونات اسلامی از تخلفات این اماکن ورزشی است.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از مهر، جهانبخش آرمان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کمیته تخلفات باشگاه‌های ورزشی استان در رشت با اشاره به شناسایی ۷ باشگاه متخلف گفت: این باشگاه‌های ورزشی متخلف به اماکن نیروی انتظامی برای پلمب شدن معرفی می‌شوند.

وی افزود: ارزیابی‌ها پس از دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر افزایش تعرفه، فروش غیرقانونی مکمل‌های ورزشی و نیروزا و عدم رعایت شئونات اسلامی موجب برخورد با این باشگاه‌ها شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: ممانعت از ورود بازرسان یا ناظران فنی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه، عدم رعایت عفت و حجاب، عدم تمدید به موقع پروانه باشگاه خلاف قانون بوده و جریمه آن نیز لغو پروانه باشگاه و تعطیلی ۲ ماهه آن است.

وی با بیان اینکه رعایت حجاب و شئونات اسلامی در باشگاه‌های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: انعکاس عکس و فیلم تمرینات بدون حجاب و خلاف عفت عمومی جامعه در فضای مجازی برخورد قانونی در پی دارد.

آرمان از تشکیل تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و عنوان کرد: مسئولان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای عفاف و حجاب را در ورودی اماکن نصب کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه سامد آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص عدم رعایت شئونات اسلامی در باشگاه‌های ورزشی است افزود: بازرسی یا امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز آماده دریافت گزارشات مردمی از تخلفات باشگاه‌های ورزشی است.