شناسایی ۲۰۰ شرکت مستعد دانش بنیان شدن در استان گیلان 
شناسایی ۲۰۰ شرکت مستعد دانش بنیان شدن در استان گیلان 
مدیر عامل گروه دانش بنیان کاشف از شناسایی ۲۰۰ شرکت مستعد دانش بنیان شدن در استان گیلان خبر داد.

گیرا آنلاین_ دکتر روهام قلیچی گفت: در راستای تحقق شعار سال و پیرو تشکیل شورای راهبردی که به همین منظور به ریاست معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در اداره کل صمت استان برگزار گردید، ماموریت شناسایی و معرفی شرکت های مستعد دانش بنیان شدن در استان به گروه دانش بنیان کاشف محول گردید.

وی افزود: در همین زمینه بر اساس پیگیری های متعدد و انجام کار کارشناسی، در میان بنگاههای اقتصادی استان گیلان در حوزه های مختلف، ۲۰۰ شرکت به عنوان مستعد دانش بنیان شدن شناسایی و جهت پیگیری و حمایت لازم به ستاد دانش بنیان استان معرفی شد.

وی تصریح کرد از میان شرکت‌های مذکور ۱۴۰ شرکت در حوزه صنعت و معدن، ۲۴ شرکت در حوزه پارک علم و فناوری، ۱۷ شرکت فناور در حوزه علوم پزشکی، ۱۰ شرکت در محدوده منطقه آزاد انزلی و ۹ شرکت نیز در بخش کشاورزی می باشند.

دکتر قلیچی همچنین گفت: گروه دانش بنیان کاشف به عنوان تنها مرکز رسمی توانمندسازی و مشاوره دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استان آمادگی ارائه مشاوره های تخصصی به شرکت های مذکور را دارا می باشد.

وی افزود: امیدواریم با ارائه حمایت های لازم از سوی دستگاه های متولی، شاهد رشد کمی و کیفی واحدهای دانش بنیان در استان گیلان باشیم.