شرکت پایا کلاچ اولین صادر کننده دیسک و صفحه کلاچ در ایران
شرکت پایا کلاچ اولین صادر کننده دیسک و صفحه کلاچ در ایران
مدیر عامل شرکت پایا کلاچ گفت:شرکت پایا کلاچ اولین و تنها تولید کننده دیسک و صفحه کلاچ داخلی و اولین صادر کننده «دیسک و صفحه کلاچ »درایران است.
گیرا آنلاین_نوید نیک اختر مدیر عامل شرکت پایا کلاچ در بازدید خبرنگاران از این شرکت ، پایا کلاچ را به عنوان بزرگترین تامین کننده نیازهای خودروسازان داخلی نظیر ایران خودرو, سایپا(مگاموتور), ایدم, ایران خودرو دیزل و رنو پارس خواند وگفت: تولید کلاچ از سال ۱۳۷۵ در شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران آغاز شد  و در حال حاضر تولید کلاچ تحت لیسانس شرکت معتبرVALEO فرانسه و با اتکا به دانش فنی آن تداوم دارد. .

وی افزود :  شرکت پایا کلاچ اولین و تنها تولید کننده داخلی دیسک و صفحه کلاچ خودروی تندر ۹۰ در پروژه L90 می باشد که با شروع تولید دیسک و صفحه کلاچ لوگان ، شرکت پایا کلاچ در لیست جهانی تامین کنندگان شرکت رنو قرار گرفته است و اولین صادر کننده دیسک و صفحه کلاچ در ایران است.

وی با برشمردن توان صادرات این شرکت اضافه کرد: در راستای حمایت ومشوق های صادرات نیاز به توجه وحمایت داریم چون به عنوان یک شرکت ایرانی قادر هستیم برتری های خود را با صادرات به دنیا نشان دهیم.

مدیر عامل شرکت پایا کلاچ با اشاره به توان کار آفرینی این شرکت گفت : در حال حاضر پایا کلاچ می تواند سه میلیون دیسک کلاچ در سال تولید کند و ۳۰۰ نفر  در این شرکت مشغول به فعالیت هستند  که با فراهم شدن شرایط صادراتی قادر به جذب نیرو جدید هستیم.

  • منبع خبر : خط گیلان