شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران، نیمی از نیاز های لوازم یدکی کشور را تامین می کند
شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران، نیمی از نیاز های لوازم یدکی کشور را تامین می کند
مدیر عامل شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران گفت:50 در صد از نیاز های لوازم یدکی کشور از این شرکت تامین می شود.
گیرا آنلاین_مهندس علی پور رضا  مدیر عامل شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران در حاشیه بازدیدخبرنگاران از این شرکت گفت: کارخانــه فراوری و ساخت قطعات خودرو ایــران به عنوان بزگترین تولیدکننده کمک فنر وجعبه فرمان در حال حاضر ۹۵ درصد نیازهای ایران خودرو و ۴۰ تا۵۰ درصد از نیازهای سایپا را تامین می کند .

وی افزود: با توجه به توانمندی که در تیم شرکت فرآوری و ساخت وجود دارد کمک فنرهای خودروهای جک شرکت کرمان موتور نیز در این شرکت تولید می شود.

وی اضافه کرد: ضمن انجام خدمات مهندسی خودروسازان بزرگ روسیه درحال حاضر سه مدل کمک فنرهای شرکت خودروسازس گاز گروپ روسیه تامین می کنیم.

۵۰ درصد از نیاز لوازم یدکی کشور 

مدیر عامل شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران با اشاره به چگونگی کار وتلاش در این مجموعه گفت: در حال حاضر  ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه فعالیت می کنند و ۱۲۰ تامین کننده داخلی داریم که کار تامین قطعات ما را انجام می دهندوبه صراحت می توان گفت که ۵۰ در صد از نیاز های لوازم یدکی کشور از این شرکت تامین می شود.

بزرگترین تولید کننده کمک فنر در ایران و خاورمیانه

وی افزود: شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران برای دستیابی به عنوان بزرگترین تولید کننده کمک فنر در ایران و خاورمیانه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع  طرح توسعه را  در دست انجام دارد که با نصب ماشین آلات این مهم تحقق می یابد.

توجه به امور فرهنگی واجتماعی 

براساس این گزارش ، بهزاد نیک نام رئیس هیات مدیره  مجموعه فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران با برشمردن اقدامات انجام شده برای کارگران و پرسنل این مجموعه  وتوجه به مسایل فرهنگی واجتماعی گفت: همواره تلاش می کنیم تا پرداخت های منظم و به موقعی در زمینه حقوق و دستمزد پرسنل صورت گیرد، وعلاوه برآن بحث ساخت مسکن برای پرسنل این شرکت ها را به جد دنبال می کنیم  و از  مسوولین درخواست می خواهیم  که زمین ارزان قیمت برای این امر در اختیار ما قرار دهند .

وی افزود: در طی چند سال گذشته افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان در مدرسه سازی در کشور مشارکت کردیم  و مدرسه ده کلاسه ای در مسکن مهر رشت در دست ساخت داریم که در سال جاری به اتمام خواهد رسید و ۲۶۰۰ نفر از افراد بی سرپرست را در گیلان نیز تحت پوششش داریم.

  • منبع خبر : خط گیلان