شرایط به‌گونه‌ای پیش نرود که در پایان سال برای پرداخت مطالبات کارکنان به دنبال دریافت تسهیلات و وام باشیم
شرایط به‌گونه‌ای پیش نرود که در پایان سال برای پرداخت مطالبات کارکنان به دنبال دریافت تسهیلات و وام باشیم
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت،

گیرا آنلاین– در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر رشت فاطمه شیرزاد عضو شورا ضمن تبریک روز پرستار به قهرمانان عرصه سلامت کشور، گفت: برنامه‌ریزی‌های مربوط به منابع مالی سه‌ماهه پایان سال موردتوجه شهردار رشت باشد، امیدوارم با اقدامات انجام‌شده، شرایط به‌گونه‌ای پیش نرود که در پایان سال و به‌منظور پرداخت مطالبات کارکنان به دنبال دریافت تسهیلات و وام باشیم و می‌بایست مطالبات کارکنان و کارگران شهرداری به‌صورت جدی در دستور کار باشد.

شیرزاد با اشاره به‌احتمال بارش برف در شهر رشت و تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای آمادگی و مقابله با بحران‌‌های ناشی از بارش برف ابراز داشت: با توجه به بارش برف سال گذشته و مشکلات آن که سبب نارضایتی مردم شد، انتظار می‌رود در سال جاری به‌سرعت نسبت به تعمیرات و تحویل ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی در مناطق شهرداری اقدام شود و ماشین‌آلات با نصب جی‌پی‌اس تحویل نواحی شود.

عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه شهرداری می‌بایست بر لباس‌های زمستانی کارگران نیز کنترل و نظارت داشته باشد‌، خاطرنشان کرد: در بارش اخیر باران نارضایتی‌هایی در خصوص وضعیت البسه کارگران وجود داشت. همچنین البسه کارگران میدانی که در زمان بارش حضور مستقیم دارند می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

وی به‌ضرورت نوسازی و خرید ماشین‌آلات حوزه بحران برای سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: جمعاً حدود ۹ میلیارد تومان منابع مالی در این حوزه وجود دارد، اگر ما این مبلغ را در بحث ماشین‌آلات و هزینه‌های خرید شن و نمک و… در نظر بگیریم می‌بایست مدیریت درست منابع را در نظر بگیریم. اگر ما بتوانیم خودروی سبک یا نیمه سبک را به ناوگان خود اضافه کنیم در آینده نیز مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام سال ۹۹ تصریح کرد: در روز رشت نمی‌توانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر باشیم، پروژه‌ آب‌های سطحی بازار رشت و بلوار شهید قلی‌پور رشت نیز در حال انجام است و مابقی پروژه‌ها هم باید با سرعت بیشتر تکمیل شوند.

شیرزاد با اشاره به وضعیت مزار شهدای بوستان ملت رشت، گفت: با توجه به اینکه قرارداد پیمانکار مربوطه به پایان رسیده و بخشی از قرارداد پیمانکار گذشته پرداخت‌شده است، اگر قرار است بازنگری در این طرح اجرا شود، این نکته هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی در پایان با اشاره به انتصابات در شهرداری رشت، گفت: انتظار می‌رود که در انتصابات مدیران تمامی جوانب در نظر گرفته شود و خدای‌ناکرده شرایط به سمتی پیش نرود که اتفاقاتی که درگذشته شاهد آن بودیم مجدداً تکرار شود.