شاید یک سال ماسک زدن سبب شده است تا برخی سیاسیون این شهر چهره ما را فراموش کنند!
شاید یک سال ماسک زدن سبب شده است تا برخی سیاسیون این شهر چهره ما را فراموش کنند!
نیروهای شورا، پرسنل شهرداری رشت هستند
گیرا آنلاین–  امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و نود و ششمین جلسه شورا با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین جهان را داشت و اظهار کرد: روز شوراها را نیز به‌تمامی اعضای فعلی و گذشته شورا تبریک عرض می‌نمایم.
وی با تبریک روز کارگر، گفت: این عزیزان بار زحمات تولید و کار کشور بر دوش آنان است و متأسفانه شرایط سختی را متحمل هستند و امیدوارم وضعیت معیشت آنان تغییر یابد. همچنین به معلمانی که برای ما زحمت کشیدند نیز روز معلم را تبریک عرض می‌نمایم.
علوی با تذکر به شهردار رشت در خصوص عدم تهیه و ابلاغ شیوه‌نامه املاک نسقی، گفت: متأسفانه چند بار در این خصوص پیگیری کرده‌ام، اما تاکنون این موضوع به نتیجه نرسیده است.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به وعده شهردار رشت در خصوص تعیین تکلیف رانندگان استیجاری شهرداری رشت پس از تعطیلات فروردین‌ماه، گفت: این عزیزان به‌سختی در حال زندگی هستند و می‌بایست در این خصوص تسریع شود.
امیرحسین علوی همچنین در ادامه جلسه با برداشتن ماسک از صورت خود، گفت: شاید این موضوع نقض پروتکل‌های بهداشتی باشد، اما بهتر است این ماسک برداشته شود، به نظر بنده برخی از سیاسیون این شهر به خاطر یک سال ماسک زدن توسط ما چهره‌مان را فراموش کرده‌اند!
عضو شورای شهر رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان، گفت: باید بیانات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد، ایشان در این دیدار گفته‌اند: «از موضوعاتی که به آن یقین ندارید پیروی نکنید، در برخورد با مخالفان خود انصاف را رعایت کنید» قطعاً آن‌هایی که امانت مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را عهده‌دار هستند این موضوع را رعایت می‌کنند.
وی با اشاره به موضوع مطرح‌شده در شورای حل اختلاف در خصوص نیروهای شورای اسلامی شهر رشت، گفت: کلیه نیروهای مستقر در شورای اسلامی شهر رشت نیروی شهرداری رشت بوده و تمامی امکانات شورا نیز متعلق به شهرداری است. اینکه مدیران شورا حق مسئولیت دریافت کرده‌اند متفاوت با اعضای شورای شهر است و کسانی که ادعای تسلط بر علم حقوق دارند تفاوت این را می‌دانند. امیدوارم برخی از افراد در این موضوع به اطلاعات کافی برسند.
علوی با بیان اینکه موضوعی در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت مطرح‌شده، گفت: مصوبه این باشگاه ورزشی در زمان شورای سوم ارائه‌شده و در شورای پنجم تنها بودجه آن از سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت تفکیک شد، زمانی که به ما نیز اطلاع داده شد ترتیب اثر صورت گرفت و پیش از آن ما از موضوع بی‌اطلاع بودیم.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به ماده ۱۶ و ۱۷ بودجه گفت: شیوه‌نامه ماده ۱۶ و ۱۷ در شورای چهارم تصویب و در شورای پنجم تغییراتی داشته و کسی به ما نگفته است که این شیوه‌نامه خلاف قانون است. شهرداری در پایان سال پاداش‌هایی را پرداخت می‌کرده است، پیش‌ازاین در شورای چهارم نیز این اتفاق افتاده بود، زمانی که در شورای حل اختلاف گفته شد که این مبلغ از حق جلسه اعضای شورا برگشت داده شود حتی اعضای شورا اعتراض هم نکردند، اما اکنون این موضوع راهکاری برای تسویه‌حساب سیاسی برخی آقایان شده است.
وی افزود: زمانی گفتند که علوی اگر می‌گوید کانال جی۵ به خاطر تملک زمین توسط خودش است، وقتی دیدند که دو طرف این کانال زمین‌های مربوط به آب منطقه‌ای است، متوجه می‌شوند که به کاهدان زده‌اند! این‌ها را می‌گویم که اگر برخی فکر می‌کنند علوی از فضای سیاسی این شهر حذف شدنی است بدانند که ما از کسی دستور نمی‌گیریم و متوقف شدنی نیز نیستیم تا به اینجا نیز خدا به ما کمک کرده است، اما این موضوع را به دیگران نچسبانند و به خاطر ما دیگران را نزنند.
علوی تصریح کرد: تمام تلاش بنده بر این بود که تا جایی که می‌شد کار کنیم، تلاش کردیم تا حقی از مردم ضایع نشده و منافع شخصی به منافع عمومی ترجیح داده نشود، اگر ما نبودیم هزار، هزار میلیارد تومان حق این شهر از بین می‌رفت، با تمام این تفاسیر خداوند را شاکر هستم و از مردم شهرمان تشکر می‌کنم، از اینجا به بعد نیز در هر فضایی که نیاز باشد حضور خواهیم داشت.
  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت