شاه کلید موفقیت نظام،قوی شدن در همه حوزه هاست
شاه کلید موفقیت نظام،قوی شدن در همه حوزه هاست
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: قوی شدن، استقلال سیاسی و داشتن روحیه شجاعت و نترسی و تسلیم نشدن در مقابل دشمن می خواهد.

گیرا آنلاین- حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان روز گذشته در جلسه شورای اداری و در جمع مدیران اوقاف استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید، واینکه مقام معظم رهبری دریک سال اخیرکرارابه قوی شدن کشورتاکیددارد،گفت: توقف فعالیت های تولیدی یکی از موانع قوی شدن ایران اسلامی و این امربزرگترین خیانت در حق این ملت همیشه در صحنه است.
وی ضمن بیان این مسله که قوی شدن کشورالزاماتی دارد،اظهار کرد: قوی شدن ایران، مردان قوی و دارای اندیشه انقلابی و بسیجی و انقلابی و کارآمد می طلبد.
حجت الاسلام علیزاده، تصویب قوانین راهگشا و جامع و کامل را از مولفه های قوی شدن دانست و گفت: شناخت نقاط قوت و ضعف و برنامه ریزی برای تقویت نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف از دیگر راه های قوی شدن کشور است.
وی با بیان اینکه قوی شدن در مسائل اقتصادی کشور را بیمه می کند، گفت: قوی شدن در مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور را درمقابل آسیب هاامن می کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: قوی شدن، استقلال سیاسی و داشتن روحیه شجاعت و نترسی و تسلیم نشدن در مقابل دشمن می خواهد.
وی یادآور شد: قطعاً یکی از مولفه های قوی شدن، اطاعت از ولایت فقیه و رهبری جامعه است.که درطول انقلاب هرجانگاه ولایی واطاعت ازولی فقیه وعمل به سیاستهای ابلاغی ومنویات ودستورات آن رهبرحکیم حاکم بود،موفقیتهای ماندگاروآرامش وآسایش ورضایتمندی مردم هم بود.
حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت و تفکر جوانان برای قوی شدن کشور، گفت: وحدت و استفاده از خرد جمعی و استقامت و پایداری و صبر و ایمان خالص در قوی شدن کشور موثر است.
وی اظهار داشت: با تفکر غربگرایی، غرب گدایی و لیبرالی کشور قوی نمی شود.واین درطول چهل ساله انقلاب تجربه شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان همچنین اضافه کرد: دشمنان داخلی و خارجی به ویژه استکبار جهانی نمی خواهد ایران قوی شود و برای رسیدن به این هدف از همه ظرفیت ها استفاده میکنند.
وی با اشاره به اینکه اسلام، کشور و جامعه قوی و تکامل یافته می خواهد، گفت: تکامل یافتگی بشری یعنی تکامل و توسعه فرهنگی و اجتماعی و سرمایه های مادی و دینی و پیشرفت اقتصادی وقطعایکی ازراههای پیشرفت اقتصادی تولید و جهش آن است.
حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: هر چه تولید بیشتر باشد پیشرفت اقتصادی بیشترمی شودواین پیشرفت اقتصا ی اشتغال رابیشتر می کندو ضمن اینکه دست درازکردن به دشمن کمتر می شود، عزتمندی و کرامت انسانی مراعات و فقر و فاصله طبقاتی کم می شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در یک سال اخیر بر قوی شدن خیلی تاکید دارد، گفت: شاه کلید موفقیت نظام قوی شدن در همه حوزه هاست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در خصوص ابزار های قوی شدن از نگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: رشد موالید و فرزند آوری، قوت در حوزه فضای مجازی و پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان و جهش تولید از جمله ابزارهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
وی درباره نقش اوقاف در قوی شدن کشور، گفت: تقویت باورهای دینی، رشد و توسعه وقف در جامعه، استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، برنامه محور حرکت کردن، تخصص گرایی، مدیریت جهادی و انقلابی، مبارزه با فقر در اجرای نیات واقفان و وقف‌های جدید می تواند در قوی شدن کشور موثر باشد.
حجت الاسلام علیزاده، جایگاه اوقاف را در جهش تولید حائر اهمیت خواند و خاطرشان کرد: انجام کار اقتصادی همراه با زنجیره ارزش، استفاده از کالاهای داخلی، تشویق سرمایه گذاران، به دنبال تولید کنندگان رفتن، دوری از تنبلی و بی حوصلگی، مطالعات و اجرای طرح های تولیدی با استفاده از ظرفیت وقف، راهکار های سازمان اوقاف برای کمک به قوی شدن کشور است.