سیزدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات استان گیلان در رشت گشایش یافت
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات استان گیلان در رشت گشایش یافت
.

گیرا آنلاین_ مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان درحاشیه افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه تاسیسات و سیستم های گرمایش و سرمایشی گیلان اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می آورد تا توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطح وسیعی عرضه نمایند.

سلمان قاسمی افزود: این نمایشگاه تخصصی با حضور جمع کثیری از شرکتهای صنعتی استانی و کشوری برگزار و همواره با استقبال بی‌نظیر صنایع مواجه بوده است.

وی در ادامه به هدف برگزاری این نمایشگاه تخصصی اشاره کرد و گفت: شرکتهای صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدید کنندگان ارائه می نمایند و از تعامل با دست اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت های تجاری موجود بهره می گیرند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گیلان با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی گیلان دایر می باشد، ادامه داد: واحد‌های تولیدی و بازرگانی محصولاتی از قبیل لوله و اتصالات، تاسیسات مکانیکی ساختمان، پمپ، لوله و تجهیزات استخری، دستگاه های تصفیه آب، ساندویچ پنل، هواکش و الکتروموتور و… را در این نمایشگاه ارائه نموده اند.