سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان : پرداخت سهم بيمه تكميلي خبرنگاران استانی محمل قانونی ندارد
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان : پرداخت سهم بيمه تكميلي خبرنگاران استانی محمل قانونی ندارد
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان ، تاکید کرد : پرداخت سهم بيمه تكميلي خبرنگاران استانی محمل قانونی ندارد و نمی توان پرداخت کرد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از پایگاه خبری  کاشف اسرار محمد رضا رستمی پیرو موافقت شفاهی استاندار گیلان با درخواست مدیر عامل خانه مطبوعات استان مبنی بر رداخت سهم بيمه تكميلي خبرنگاران در شهریور ماه امسال و انجام مکاتبه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در آبان ماه امسال ، اظهار کرد : یک سهم حق بیمه توسط دولت و بخش دیگر توسط بیمه پرداز پرداخت می شود .

وی با اشاره با مذاکره خودش با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای اعلام محمل قانونی پرداخت حق بیمه تکمیلی خبرنگاران ، بیان کرد :مریم پور یوسفی ” به عنوان : ” مسئول امور مالی و حسابداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پاسخ اعلام کردند که سال گذشته مبلغی به خبرنگاران پرداخت کردیم اما اداره کل دیوان محاسبات استان به ما ایراد گرفتند و گفتند شما حق پرداخت چنین پولی را ندارید.

به گفته این مسئول ، مسئول امور مالی و حساب داری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هم چنین بیان داشتند از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع در دست پیگیری می باشد تا اگر امکان پذیر باشد به وسیله وزارت خانه پرداخت بشود .

رستمی ” با تاکید بر این که پرداخت سهم بيمه تكميلي خبرنگاران استانی محمل قانونی ندارد و نمی توان پرداخت کرد ، تصریح کرد : هر شخصی متقاضی می باشد اگر قانونی وجود دارد تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی می تواند سهم بیمه خبرنگاران را پرداخت بکند به بنده اعلام بشود تا پرداخت بکنم.

لازم به ذکر می باشد ” اسدالله عباسی ” به عنوان : ” استاندار گیلان ” در نشست دیر هنگام با جمعی از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار که در شهریور ماه امسال مقارن با روز ” پزشک ” در رشت برگزار شد در پی درخواست مدیر عامل موسسه خانه مطبوعات و رسانه های استان برای پرداخت سهم حق بیمه اصحاب رسانه ، قول شفاهی داد که تاکنون به نتیجه نرسیده است.