سازمان صمت گیلان به عنوان “سازمان برگزیده کشوری” انتخاب شد
سازمان صمت گیلان به عنوان “سازمان برگزیده کشوری” انتخاب شد
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛

گیرا آنلاین- رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد: در ارزیابی سال ۹۹ در حوزه پیاده سازی سیستم بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی در سطح کشور سازمان صمت گیلان به عنوان “سازمان برگزیده و فعال” دربین کلیه سازمانها و شرکتهای زیرمجموعه وزارت صمت انتخاب گردید.
 فرهاد دلق پوش از نتیجه‌بخش بودن شاخه ای از فعالیت های سازمان در بخش HSEE در بخش صنعت خبر داد و اظهار داشت: چهار شاخه اصلی و لاینفک تمامی پروژه های صنعتی؛ کنترل و رعایت “بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی” می باشد که به صورت مستمر در کشورهای در حال توسعه و پیشرفته درحال اجراست.
رئیس سازمان صمت گیلان، با اشاره به ارزشیابی سالانه انجام شده، پیاده سازی ساختار HSEE را در بهبود فرایندهای صنعتی لازم الاجرا دانست و گفت: ایجاد محیطی امن و پاکیزه همراه با افزایش بازدهی و بهره‌وری نیروی کار؛ سبب کاهش خسارت و آسیب های جمعی و انفرادی در جامعه خواهد شد .
وی فرهنگ سازی و اجرای سیستم مذکور در بخش‌های مختلف صنعتی گیلان را جز برنامه‌های اولویت‌دار سازمان صمت عنوان کرد و افزود: مزایای انجام فرآیندهای HSEE باعث کاهش حوادث، افزایش کیفیت محصول، کارآیی کارکنان، کاهش خطا ها، مخارج درمانی نیروی انسانی، صرفه جویی در مصرف انرژی و سالم ماندن اکوسیستم جامعه خواهد شد که کارآفرینان به خوبی از آن بهره مند خواهند شد.
دکتر دلق پوش با تقدیر از همکاران اداره مربوطه در سازمان که تلاش آنان باعث این افتخار و صدور لوح تقدیر از جانب مقام عالی وزارت صنعت شده است، تاکید کرد: رعایت استانداردهای کار در بخش صنعت و فرهنگ سازی و عملیاتی کردن آنها؛ قطعاً می تواند نوید بخش توسعه پایدار و زندگی سالم تر در این مرز و بوم باشد.