سازمان تامین اجتماعی یکی از تاثیرگذارترین مجموعه های خدماتی کشور است .
سازمان تامین اجتماعی یکی از تاثیرگذارترین مجموعه های خدماتی کشور است .
مدیران کل و درمان تامین اجتماعی گیلان با فرماندار شهرستان لاهیجان دیدار نمودند .

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل و دکتر رضا قنبرپور مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان همزمان با در دستور کار قرار گرفتن ساخت ساختمان جدید مرکز درمانی و شعبه بیمه ای در لاهیجان با دکتر یونس محمودی فرماندار شهرستان و مهندس مصطفوی معاون عمرانی فرماندار دیدار و طی نشستی پیرامون ابعاد مختلف و ویژگی های این پروژه به بحث و گفتگو پرداختند . 

دکتر محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان در این دیدار با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی یکی از تاثیرگذارترین مجموعه های خدماتی در کشور است این سازمان را از جمله ادارات موفق استان در ارائه خدمات روزافزون به کارفرمایان ، کارگران و اقشار آسیب پذیر معرفی نموده و اذعان داشت : این مجموعه کارآمدی خود را به دفعات اثبات نموده است افزود : اموری همچون اجرای نسخه الکترونیک و افزایش حقوق مستمری بگیران از مهمترین نمونه اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان است .

فرماندار شهرستان لاهیجان با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر سالاری در ایام استانداری گیلان ، قرار گرفتن ایشان در راس سازمان تامین اجتماعی را از عوامل موثر در دستاوردهای حاصل شده دانسته و با بیان ویژگی هایی همچون جدیت در کار ، شفافیت ، صمیمیت و شجاعت ، وی را از مدیران جوان و توانمند کشور برشمرد . 

دکتر محمودی همچنین با قدردانی از تعمق ، تدبر و تأمل مدیرکل استان که نمونه بارز آن در رفع مشکلات بیمه ای کارگران شهرداری لاهیجان و بدهی بیمه ای این مجموعه در روزهای اخیر محقق گردید از ارائه تعهدات مطلوب به جامعه هدف قدردانی نمود . 

فرماندار لاهیجان با اشاره به قدمت ۵۰ ساله ساختمان مرکز درمانی تامین اجتماعی در لاهیجان و استیجاری بودن شعبه بیمه ای این سازمان در این شهر ، این امر را در شأن شهرستان لاهیجان و نام بزرگ سازمان تامین اجتماعی ندانسته و ضمن استقبال از برنامه این سازمان در راستای ساخت ساختمان های جدید ، با اعلام آمادگی کامل برهرگونه حمایت و مساعدت در این خصوص تاکید نمود . 

مدیران کل و درمان تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست به ارائه گزارش هایی در زمینه مهمترین فعالیتها و فرایند اخذ مجوز و … برای عملیاتی نمودن این پروژه پرداختند .