ساخت بیمارستان شهید نورانی اقدامی بسیار بزرگ بود/ از زمان حضور دکتر سالاری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدامات مثبت بسیاری انجام شده است
ساخت بیمارستان شهید نورانی اقدامی بسیار بزرگ بود/ از زمان حضور دکتر سالاری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدامات مثبت بسیاری انجام شده است
امام جمعه شهرستان تالش طی دیدار با مدیر روابط عمومی دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اقدامات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مجتبی نورزاد- امام جمعه شهرستان تالش در دیدار با فیروز نصیرزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه و دکتر بختیار حیدرنیا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش گفت: از تلاش‌های واحدهای روابط عمومی و مراکز بهداشت شهرستان‌ها تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان در ایام کرونا، اظهار داشت: این تلاش‌ها در مناطق مختلف شهرستان تالش سبب شد تا نام و جایگاه شهرستان تالش و استان گیلان بالا برود.

امام جمعه شهرستان تالش با اشاره به تنوع اقلیمی، مذاهب و اقوام در شهرستان تالش بیان کرد: این شهرستان پس از رشت پرجمعیت‌ترین و از نظر وسعت بیشترین مساحت در استان را با چهار بخش در اختیار دارد و توانسته در واکسیناسیون و مبارزه با ویروس کرونا و ارتقای بهداشت در شهرستان عملکردی خوب را از خود بر جای بگذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نورزاد افزود: در فضل کادر درمان همین بس که افسران سلامت نامیده شده و آنانی که جان خود را در این راه از دست داده‌اند شهید خطاب شدند، واژه‌ای که توسط رهبر انقلاب به آنانی اتلاق شد که جان خود را در این راه از دست دادند.

وی با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس با این ایام مبارزه با کرونا تفاوتی نداشت، در بحران کرونا نیز پای جان در میان بود و کادر درمان شجاعانه وارد عمل شدند، یادآور شد: ما در این شهرستان شهید پاشا پرست را داریم که از خانواده خود گذشته و بی‌پروا به دل کرونا زد. مردم گیلان و شهرستان تالش این تلاش‌ها را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان تالش با بیان اینکه عبادت بجز خدمت خلق نیست، اذعان داشت: کار روابط عمومی در شریعت ما یک جایگاه ویژه دارد، ابن سینا تعبیری دارد که می‌گوید انسان عین ربط و در روابط با دیگران است، سلوک انبیا نیز بر همین اصل است، دکتر نطقی بنیانگذار علم روابط عمومی در ایران نیز عبارتی دارد و می‌گوید روابط عمومی شغل نیست، بلکه یک شوق اداری است. کار متولیان عرصه روابط عمومی از تبار اخلاق و انسانیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکترنورزاد خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها در بحث جهاد تببین نقشی اساسی دارند. رهبر انقلاب نیز در خصوص جهاد تبیین تاکیدات مهمی داشته اند.

امام جمعه شهرستان تالش با اشاره به اقدامات جهادی مردم در زمان کرونا اظهار داشت: آنچه در ایران در ایام کرونا رخ داد یک اتفاق بسیار زیبا و قابل توجه است، ثبت یک تصویر مستند و زیبا از این اتفاقات زیبا می‌تواند نقش همان جهاد تببین را داشته باشد، کاری که رسانه‌های معاند و خارج‌نشین هرگز نمی‌خواهند اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان شهید نورانی در شهرستان تالش اظهار داشت: این بیمارستان نواقصی نیز دارد، اما ساخت آن اقدامی بسیار بزرگ و مهم بود و شهرستان تالش را به قطب درمانی غرب استان تبدیل کرده است، این اتفاقی بسیار خوب بوده و باید به آن توجه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نورزاد در پایان با اشاره به عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان اظهار داشت: دکتر سالاری انسانی بسیار شریف فاضل و بزرگواری است که از دل همین روستاها به اینجا رسیده و از زمان حضورشان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدامات مثبت بسیاری انجام داده‌اند که از جمله آنان می‌توان به مثبت شدن تراز مالی دانشگاه علوم پزشکی علیرغم بدهی هنگفت گذشته اشاره کرد.