ریشه های جهل و بی سوادی توسط معلمین از بین می رود
ریشه های جهل و بی سوادی توسط معلمین از بین می رود
شورای اسلامی شهر رشت

گیرا آنلاین_رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: معلمان ریشه های جهل و بی سوادی را در جامعه از بین می برند و این قشر فرهیخته شخایسته تکریم و تقدیر هستند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامي شهر رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان مدارس غیر انتفاعی و نهضت سواد آموزی در ساختمان شورای شهر رشت ، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش روز معلم با اشاره به اینکه بخش عظیمی از موفقیت های زندگیمان را به معلمین پُر تلاش مدیون هستیم اظهار کرد: معلمین ریشه های جهل و بی سوادی را در جامعه از بین می برند و شایسته تکریم و تقدیر هستند.

وی به برخی از مشکلات قشر معلمین اشاره کرد و گفت: دغدغه هایی که در این دیدار توسط نمایندگان معلمین غیر انتفاعی و نهضت سوادآموزی مطرح شد ، تاسف برانگیز است و با توجه به اینکه بخش عظیمی از دانش آموزان در مدارس غیر انتفاعی مشغول به تحصیل هستند ، امیدوارم با ورود مسوولان، برای همیشه این دغدغه ها برطرف شود.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با انتقاد از عدم مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: اگر این مهم تحقق پیدا می کرد ، حتی حوزه آموزش و پرورش نیز می بایست زیر نظر مدیریت شهری عمل می کرد و با توجه به اینکه اعضای شورا منتخب و نماینده تمامی اقشار در جامعه هستند ،خودمان را در قبال دغدغه های تمامی هشتصد هزار نفری که جزو جمعیت شهر رشت هستند ، مسوول می دانیم.

کارگرنیا با اشاره به اینکه از تریبون شورا برای بیان مشکلات اقشار مختلف از جمله معلمین مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی استفاده می کنیم افزود: به زودی در دیداری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامي دغدغه های مطرح شده در جلسه امروز را بررسی می کنیم و امیدوارم نتایج خوبی محقق شود.

وی در پاسخ به موضوع برپایی غرفه های نمایشگاهی در پیاده راه فرهنگی توسط برخی از معلمین فعال در حوزه های هنری و صنایع دستی بیان کرد: در این باره نیز مساعدت های لازم با معلمین علاقمند انجام می شود.