رویکرد سازمان تامین اجتماعی بکارگیری شیوه ها و الگوهای نوین علمی برای خدمت رسانی بهتر است
رویکرد سازمان تامین اجتماعی بکارگیری شیوه ها و الگوهای نوین علمی برای خدمت رسانی بهتر است
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ،
گیرا آنلاین- نشست مشترک مدیران تامین اجتماعی و نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور تشکل های کارگری و با موضوع ایجاد مرکز تفریحی ورزشی برای بازنشستگان استان گیلان برگزار شد .بدنبال درخواست مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر ساخت یک مرکز تفریحی ورزشی برای بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی در استان گیلان ، با حضور هادی زبده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی ، مهندس انوری مدیرعامل شرکت رفاه گستر ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، معاونین درمان استان و جمعی از کارشناسان به اتفاق مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت ، این موضوع طی نشستی مشترک در محل بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت مورد نقد و بررسی قرار گرفت . 

نماینده مردم شهرستان رشت در این جلسه با اشاره به اینکه استان گیلان یک کلانشهر بزرگ محسوب شده و در آن شهرها بسیار بهم نزدیک هستند و از سویی بدلیل شرایط اقلیمی و وجود سالمندی ، از تعداد بسیار بالایی بازنشسته برخوردار است وجود محلی متمرکز برای امور رفاهی ورزشی این قشر را که همواره خلاء آن احساس میشود ، در استان ضروری دانست . 

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بعنوان مجموعه ای عظیم و گسترده اقدامات بسیاری برای مخاطبین خود داشته است افزود : امروز به اتفاق تشکلهای کارگری از شوراهای اسلامی کار و خانه کارگر و کانون بازنشستگان شهرستان رشت در اینجا گرد آمده ایم تا به حول و قوه الهی و همت مدیران تامین اجتماعی بتوانیم گامی دیگر برای بازنشستگان برداریم . 

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه این بستر در صورت تصویب و شکل گیری ، محیطی مناسب برای تمام بازنشستگان استان خواهد بود ، آنرا ظرفیتی برای اقدامات بزرگتر و رضایتمندی بیشتر برشمرد . 

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره به اینکه استان گیلان علیرغم شرایط طبیعی و مهمانپذیر بودن ، از حیث امکانات رفاهی برای مخاطبین محروم است ، پیچ و خم های اداری و ضوابط موجود در شهرداری ها و نظام مهندسی را عاملی برای روند کند فعالیتها قلمداد نموده و افزود : برای پیشبرد اموری که عام المنفعه بوده و جمعیت زیادی از آن بهره میبرند باید نگاهی ویژه به پروژه ها داشت . 

وی افزود : ما همگی مسافرانی در مسندهای مدیریتی هستیم و باید تلاش کنیم یادگارها و آثاری ماندگار از دوران تصدی خود بر کرسی های مدیریتی برجای گذاریم . 

حسن ایزدی دبیر اجرائی تشکیلات خانه کارگر و یوسف زاده رئیس کانون بازنشستگان شهرستان رشت و غلامرضا خوالگر رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تدبیر اتخاذ شده ، آنرا خبری نوید بخش برای جامعه بازنشستگان گیلانی قلمداد نموده و با مقایسه شرایط استان با برخی استانهای کشور ، خواستار تقویت امکانات درمانی و رفاهی گردیدند . 

مهندس انوری مدیرعامل شرکت رفاه گستر تامین اجتماعی نیز با قدردانی از پیگیری های مومنانه و دلسوزانه مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت بابت ایجاد یک مرکز تفریحی برای بازنشستگان ، اختصاص میلیاردها تومان پول بعنوان سرمایه گذاری در یک استان را سبب گردش مالی چند برابری در اقتصاد آن منطقه برشمرده و اذعان داشت : اگر موانع و مشکلات درون استانی حل شود ما آمادگی کامل برای انجام این مهم داریم . 

وی با اشاره به نگاه و خط مشی مدیرعامل سازمان ، اذعان داشت : تاکید دکتر سالاری همواره ساخت مجموعه های مناسب و درخور شأن و منزلت مخاطبین سازمان است . 

هادی زبده معاون توسعه مدیریت و منابع انسای سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست با بیان اینکه گستردگی حوزه های کاری سازمان سبب میگردد که ما با مدیران و مسئولین مختلفی در ارتباط باشیم افزود : در این بین نگاه ویژه و فراگیر برخی مسئولین برای منافع عمومی و پیگیری مطالبات مردمی بسیار حائز اهمیت است . 

وی با تشریح برخی فعالیتهای سازمانی و وسعت عملکرد تامین اجتماعی ، به برخی محدودیتها اشاره نموده و اظهار داشت : ۵۵ درصد جمعیت کشور را در حوزه درمان تحت پوشش داریم . 

معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی سازمان با بیان اینکه هیچ اقدامی ارزشمندتر از خدمت نیست خاطر نشان ساخت دیر یا زود این مسئولیتها به اتمام رسیده و باید با عملکرد درست زیرساختی مناسب برای مسیر خدمت رسانی مهیا کنیم . 

هادی زبده با تاکید براینکه رویکرد سازمان تامین اجتماعی بکارگیری شیوه ها و الگوهای نوین علمی برای خدمت رسانی بهتر است ، خدمات کیفی ، مطلوب و شایسته برای مخاطبان را سرلوجه برنامه های سازمانی برشمرد . 

وی ظرفیت شناسی ، پایش و شناسایی پتانسیلها را برای تحقق خدمت رسانی بسیار مهم دانسته و افزود : اصل اول ما باید این باشد که از امکانات موجود جداکثر استفاده را ببریم . 

تجدید دیدار و گفتمان فرهنگی و همراهی مسئولین و مقامات استانی برای اجرای یک پروژه و طرح های سازمانی از دیگر مباجث مورد تاکید معاون سازمان تامین اجتماعی در این نشست بود . 

دکتر قاهری معاون درمان تامین اجتماعی گیلان و دکتر کیائی رئیس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از دیگر سخنرانان در این جلسه بودند .