روش های پرداخت صورتحساب تلفن ثابت
روش های پرداخت صورتحساب تلفن ثابت
۳ مورد از روش‌های غیرحضوری پرداخت قبض‌های خطوط تلفن ثابت خدمت شما توضیح داده می‌شوند
گیرا آنلاین– پرداخت قبض‌ها یکی از فعالیت‌هایی است که افراد این روزها به شکل و روش دیگری نسبت به سال‌های گذشته درخصوص انجام آن اقدام می‌کنند. در گذشته عموما مردم با مراجعه به بانک‌ها و ارائه قبوض خود اقدام به پرداخت آن می‌کردند. امروزه پرداخت قبض‌های تلفن ثابت به روش‌های مختلفی امکان پذیر است که همگی بسیار ساده و راحت می باشد و نیازی به مراجعه حضوری به بانک‌ها نیست.

در ادامه ۳ مورد از روش‌های غیرحضوری پرداخت قبض‌های خطوط تلفن ثابت خدمت شما توضیح داده می‌شوند:

روش اول:
یکی از بهترین، ساده‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌های پرداخت غیرحضوری استفاده از سامانه ۲۰۰۰ می‌باشد. در این روش کافیست درحالیکه در منزل درحال بررسی چک لیست روزانه فعالیت‌های خود هستید با تلفن خط ثابت خود شماره ۲۰۰۰ را شماره گیری نمایید و مراحلی که اپراتور توضیح می‌دهد را دنبال نمایید. به سادگی تمام و در طی چند دقیقه می‌توانید قبض خود را پرداخت کنید.

روش دوم:
روش دیگر پرداخت صورتحساب تلفن از طریق درگاه USSD *2020# می‌باشد، این روش هم روشی ساده است که شما می‌توانید به سادگی ضمن دریافت میزان کارکرد خط تلفن ثابت خود، به‌صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت قبض خط تلفن خود هم اقدام نمایید.

روش سوم :
در این روش شما می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به پورتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www .tci .ir، نوع قبض مورد نظر خود را وارد کرده و پس از وارد کردن شماره خط تلفن ثابت خود میزان کارکرد و بدهی را مشاهده و امکان پرداخت صورتحساب هم در همین صفحه برای شما فراهم شده‌است.