روابط عمومی، آینه تمام نمای سازمان و منعکس‌کننده واقعیت‌هاست
روابط عمومی، آینه تمام نمای سازمان و منعکس‌کننده واقعیت‌هاست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات(۲۷ اردیبهشت)، روابط عمومی را آینه تمام نمای سازمان و منعکس‌کننده واقعیت‌ها عنوان کرد.

گیرا آنلاین-  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)؛ دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی، با صدور  پیامی، از فعالیت شبانه‌روزی و بدون درنگ مجموعه روابط عمومی به‌ویژه در بحران شیوع کووید ۱۹ تقدیر کرد.

در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

۲۷ اردیبهشت‌ماه که به‌عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نام‌گذاری شده است؛ فرصتی برای تأمل و تعمق در اهمیت جایگاه حوزه روابط عمومی به‌عنوان آینه تمام نمای سازمان است.

هرچند در روزشمار تاریخ، یک روز به‌عنوان روز روابط عمومی در نظر گرفته‌شده اما باید اعتراف کرد که همه روزهای سال متعلق به روابط عمومی است چرا که مسوولان و کارکنان  پرتلاش روابط عمومی برخلاف سایر حوزه‌ها که ساعت و زمان مشخصی از شبانه‌روز در حال انجام‌ وظیفه هستند،  همواره در طول شبانه‌روز با چشم بیدار و گوش شنوا در حال رصد کردن اخبار و انعکاس فعالیت‌ها هستند.

به‌طورکلی، فعالیت در عرصه رسانه و اشتغال در روابط عمومی به‌عنوان یکی از مشاغل پراسترس در جهان به‌حساب می‌آید و در این برهه از زمان که کشورهای جهان و ازجمله کشور عزیزمان ایران، درگیر شیوع ویروس کرونا شده، نقش روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی و انعکاس به‌موقع اخبار دوچندان شده است.

 این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت و روز روابط عمومی، از تلاش مسئولان و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به‌ویژه  دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ستاد تا صف، به جهت به تصویر کشیدن و انعکاس ایثارگری‌های مدافعان سلامت و ایجاد امید در میان مردم تقدیر و تشکر می‌نمایم و از درگاه ایزد منان، سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون را برای همگان آرزومندم.

دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان