رمضانپور ، رئیس شورا : اینکه عده ای شورای پنجم را زیر سؤال میبرند، دلیل نخواهد بود که قبای شورای ششم بر تن نمایند
رمضانپور ، رئیس شورا : اینکه عده ای شورای پنجم را زیر سؤال میبرند، دلیل نخواهد بود که قبای شورای ششم بر تن نمایند
انتظار میرود که حرفهای دور از واقعیت مطرح نشود / - رودخانه‌های رشت نیازمند حداقل دو هزار میلیارد تومان است
گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت – احمد رمضانپور نرگسی در دویست و سومین جلسه شورا با تأیید نقدها و اعتراضات به نحوه برخوردهای هیئت نظارت شهرستان و استان و انتظارات از هیئت نظارت کشور ، اظهار داشت : به آن دسته از دوستانی که بر اساس تکلیف دلسوزانه به عرصه انتخابات ورود کرده‌اند، باید بگویم که انتظار میرود حرفهای دور از واقعیت نزنند، با مشاورین خود صحبت کنند و شرایط و امکانات را در نظر بگیرند.
رئیس شورا اذعان داشت : ما خرسند میشویم که افرادی برای رشد و توسعه شهر و استان بیایند و زیرساختهای خوبی را ایجاد کنند اما برای این کار باید مواد اولیه این کار آماده باشد. اینکه عده ای شورای پنجم را زیر سؤال میبرند، دلیل نخواهد بود که قبای شورای ششم بر تن نمایند. مردم خدمتگزاران خود را میشناسند و بدهی های شهرداری و مشکلات موجود را می‌بینند. اگر تلاشهای انجام‌ شده توسط همکاران و مدیران شهرداری نبود، مشکلات بسیاری وجود داشت که در فرصتی مناسب به آن پرداخته شد.
 
رمضانپور تأکید کرد: افراد از مشکلات رودخانه‌ها حرف میزنند اما نمیگویند که این مشکل ربطی به شهرداری ندارد، ادارات مختلف برای همین رودخانه‌ها بودجه دریافت میکنند و شورای شهر این معضل را به‌ عنوان یک معضل به خود مربوط کرده و درگیر این موضوع است.
رمضانپور ادامه داد : بنده در جلسه‌ای با حضور استاندار گیلان تأکید کرده‌ام که چهار سازمان متولی این رودخانه‌ها هستند و باید نماینده پیمانکار و متولی کار انتخاب و مشخص شود تا بتواند کارهای خود را انجام دهد و در آنجا مصوب شد که شهرداری نماینده کارفرما باشد.
وی افزود : کل کمکهایی که در شورای پنجم برای رودخانه‌ها انجام‌ شده است ۶۵ میلیارد تومان است اما بودجه مورد نیاز برای رفع مشکل رودخانه‌های شهر رشت حداقل دو هزار میلیارد تومان میباشد. مردم این حرفها را میدانند و برخی باید پاسخگوی حرفهای پوپولیستی خود باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: بحث انتخابات شورای شهر متفاوت است، بیش از ۲۸۰ نفر در انتخابات شورای شهر ثبت‌ نام کرده‌اند و تأیید شده‌اند. این افراد از نگاههای مختلف و دارای تحصیلاتی هستند که میشود یازده نفر افراد مناسب را از درون این تعداد کاندیدا انتخاب نمود.
رمضانپور در پایان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و تبریک روز دختر، تأکید کرد: انتخاب شورای شهر ضعیف به انتخاب شهردار ضعیف منجر خواهد شد و مشکل آن در نهایت به شهر و شهروندان باز خواهد گشت.