رشد ۶ درصدی مستمری بگیران شعبه یک رشت در سال ۹۸
رشد ۶ درصدی مستمری بگیران شعبه یک رشت در سال ۹۸
طی گزارشی از سوی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت ، آخرین وضعیت جامعه آماری تحت پوشش و تعهدات ریالی تشریح شد .

گیرا انلاین-محمد هرمزی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اعلام خبر فوق اظهار داشت : تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در این واحد لغایت آذرماه سال ۹۸ با بیش از ۱ درصد رشد به ۶۳۷۲۱ نفر رسیده است و مستمری بگیران نیز از ۲۱۳۰۴ نفر به ۲۲۶۳۵ نفر افزایش یافته اند .

ایشان با بیان اینکه درحال حاضر با احتساب افراد تبعی و تحت تکفل گروههای اصلی مذکور ، بیش از ۱۹۰ هزار نفر از جمعیت شهر رشت تحت پوشش این شعبه هستند اظهار داشت  : قریب به ۱۲۰۰۰ کارگاه درحوزه عملکرد این شعبه قرار دارد و کارفرمایان مربوطه افزون بر ۲۰۴ میلیارد تومان بابت حق بیمه نیروهای خود به تامین اجتماعی بدهکار میباشند .

هرمزی در بخش دیگری از گزارش خود با تاکید براینکه بخش عمده ارائه خدمات مربوط به دفترچه های درمانی توسط کارگزاری رسمی انجام میشود خاطرنشان ساخت ، تعداد دفترچه های درمانی صادره در سال گذشته بالغ بر ۸۲۰۰ مورد ، تجدیدی ۷۵۸۰۰ جلد و تامین اعتبار بیش از ۱۸۴۰۰۰ بوده است .

پرداخت بیش از ۵۵۳ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری بازنشستگی ، بازماندگان و ازکارافتادگان در سال ۹۸ بیشترین گروه تعهداتی شعبه را تشکیل داده و غرامت دستمزد ایام بیماری با ۲ میلیارد تومان ، کمک هزینه بارداری با ۱/۸ میلیارد تومان از دیگر پرداختهای مهم در بخش تعهدات کوتاه مدت است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اشاره به پرداخت افزون بر ۲۴ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری ، تعداد برخوردارشوندگان این تعهد سازمان را ۱۰۹۶ نفر اعلام نمود .

محمد هرمزی اجرای طرح پرونده الکترونیک ، خدمت رسانی از طریق میز خدمت و اجرای بخشودگی جرائم را از مهمترین اقدامات درسال ۹۸ برشمرد .