رشد ۶ درصدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه سه رشت
رشد ۶ درصدی بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه سه رشت
تامین اجتماعی گیلان
گیرا آنلاین-بازنشستگان با جمعیتی افزون بر ۷۸۰۰ نفر ، شصت درصد مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه سه رشت را تشکیل میدهند .سید محسن نعیمی رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت با اشاره به اینکه بیش از ۴۵۰۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۳۰۰۰ نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۱۲۶۰۰۰ نفری تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند اظهار داشت : تمرکز ارائه خدمات به صورت متمرکز به بیش از ۸۳۵۰ راننده بیمه شده شهر رشت در این شعبه یکی از ویژگی های بارز آن میباشد . 

وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی شعبه سه رشت از اوایل سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده است اذعان نمود : در حال حاضر بیش از ۲۳۵۰۰ بیمه شده اجباری ، افزون بر ۵۲۰۰ بیمه شده در گروه حرف و مشاغل آزاد ، بیش از ۱۴۳۰ بیمه شده اختیاری به همراه نزدیک به ۳۵۰۰ کارگر ساختمانی از دیگر گروههای بزرگ بیمه شدگان تحت پوشش این شعبه هستند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت افزود : در سالجاری تعداد بازنشستگان با ۶/۶ درصد رشد از ۷۳۷۲ نفر در اسفندماه ۱۳۹۹ به ۷۸۶۲ نفر افزایش یافته است که این تعداد ۶۰ درصد جامعه مستمری بگیران تحت پوشش را در بر میگیرد . 

سید محسن نعیمی خاطر نشان ساخت تعداد ازکارافتادگان تحت پوشش نیز با ۷/۱ درصد رشد از ۴۲۱ نفر به ۴۵۱ نفر افزایش یافته است . همچنین مجموع مستمری بگیران نیز با احتساب وجود دو یا چند نفر بازمانده در ۲۹۳۴ پرونده فوتی به بیش از ۱۳۲۰۰ نفر رسیده است .

وی در بخش دیگری از گزارش ارائه شده همزمان با ایام ا.. دهه فجر از صدور بیش از ۴۰۰۰ سند تعهدات کوتاه مدت در سالجاری خبر داده و اظهار داشت : ۵۷۶ مقرری بگیر بیمه بیکاری نیز از این شعبه تعهدات دریافت مینمایند .