رشت و هر کسی از ظن خود شد یار من !
رشت و هر کسی از ظن خود شد یار من !
مسلما روزنامه ها و خبرگزاری ها نمی توانند اخبار را بدون تایید صحت منتشر کنند.

گیرا آنلاین-✍ سروش علیزاده – اخبارزرد ، شایعه ، شنیدهها و … خوراک های مسمومی هستند که این روز ها توسط برخی از پایگاه_خبری و فضای مجازی ذهن ما را مسموم می کنند. این البته جسارت به ساحت پایگاه های خبری نیست اما سطح بعضی از پایگاه های خبری هم در ذات خود بالاتر از پخش اخبار زرد نیست .
مسلما روزنامه ها و خبرگزاری ها نمی توانند اخبار را بدون تایید صحت منتشر کنند. ما هم هر خبری را با سه خبرگزاری رسمی داخلی و خارجی چک کنیم تا به موثق بودن آن اطمینان پیدا کنیم و به شدت از اخبار زرد دوری کنیم. در هایلایت های صفحه ام می توانید بخش سوادرسانه_ای را مطالعه کنید.
اما خوشمزه ترین خبر این روز های رشت دو خبری است که اساسا وجود ندارد.
امیرحسین علوی تایید صلاحیت شد!
امیرحسین علوی تایید صلاحیت نشد!
هر دو این خبر ها دروغ است. مرجع تایید صلاحیت وزارت کشور است که پاسخش به دبیرخانه شورای اسلامی رشت ابلاغ شده و سریعا توسط شورا اعلام می شود. تا زمان اعلام وصول نه اعضا شورا خبری از تایید یا عدم تایید دارند نه شهردار منتخب و نه هیچ کس دیگری.
این را با اطمینان از تجربه شورای پنجمرشت در فقره انتخاب حامدعبدلهی و حجت جذب می گویم.
متاسفانه پایگاه های مختلف خبری آرزو های شان را در قالب خبر به مردم ارائه می دهند و فکر می کنند با این روش بازدید شان بالا می رود اما آیا شما به پایگاه خبری که مداوم شایعه و خبر نادرست منتشر می کند اطمینان می کنید که دوباره لینکش را باز کرده تا مخاطبش باشید؟!
نه شایعه دشمنان علوی تاثیری در رد صلاحیتش دارد و نه شایعه عاشقان علوی تاثیری در تایید صلاحیتش‌.
اما آنچه که مهم است شهر بدون شهردار ضرر می کند و این شایعات فقط و فقط آرامش مدیریت شهری را بهم می زند.
من به شخصه علاقه مندم تایید شهردار منتخب رشت هرچه زودتر بیاید تا رشت به سمت توسعه حرکت کند و به ثبات مدیریت شهری برسد اما علاقه ام را با شایعه به خورد خلق الله نمی دهم. اندکی صبر کنیم و بگذاریم وزارت کشور کار خودش را بکند و‌شهردار منتخب با آرامش به پیگیری و تدوین برنامه هایش بپردازد.