رشت صاحب میدان بار جدید می شود!
رشت صاحب میدان بار جدید می شود!
دبیر اتحاديه میوه و تره بار و میدان بار ولیعصر (عج) رشت طی یک نشست با رئیس و اعضای شورای شهر رشت به مشکلات پیش روی این مجموعه پرداخت و نسبت به احداث میدان بار جدید در این شهر تاکید شد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از کاسپین یاقوتی، دبیر اتحادیه میوه و تره بار با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره و بر هرچه باشکوه تر برگزار کردن آن تاکید کرد

در این جلسه یاقوتی به بررسی مشکلات جامعه میوه و تره‌بار استان و لزوم ساخت میدان بار جدید رشت تاکید کرد و همچنین به نقش بی بدیل شهر رشت به عنوان قلب پروژه کریدور شمال و جنوب اشاره کرد.

در ادامه این دیدار، کارگر نیا رییس شورای شهر رشت ضمن حمایت از ساخت میدان بار جدید رشت از برگزاری جلسه ای ویژه در آینده ای نه چندان دور برای تسهیل در اجرای این پروژه خبر داد.

وی همچنین با توجه به انتخابات پیش روی اتحادیه، تمامی فعالان این حوزه، اعم از بارفروشان، عمده فروشان و خرده فروشان ثابت و سیار را یک خانواده نامید و هرگونه نفاق بین جامعه‌ میدان های آزادی و ولیعصر را مردود و آزادی در انتخاب هر یک از کاندیداها را حق مسلم جامعه میوه و تره بار عنوان کرد.

گفتنی است، در پایان یاقوتی ضمن قدردانی از زحمات رئیس شورای شهر رشت، پایمردی در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم رشت را خواستار شد.