رسیدگی به مشکلات مردم وپاسخگویی مناسب در اولویت کاری بیمه سلامت است
رسیدگی به مشکلات مردم وپاسخگویی مناسب در اولویت کاری بیمه سلامت است
بیمه سلامت گیلان

گیرا آنلاین- مدیر کل بیمه سلامت در دیدار با کارکنان بیمه سلامت شهرستان فومن عنوان کرد رسیدگی به مشکلات مردم وپاسخگویی مناسب در اولویت کاری بیمه سلامت است

دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در دیدار با کارکنان بیمه سلامت شهرستان فومن گفت: خدمتگزاری به مردم یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است . لذا حل مشکلات ارباب رجوع و رسیدگی به خواسته های به حق مردم بسیار مهم و ضروری است .

وی افزود: ارتقاء فرآیند خدمات رسانی و حفظ کرامت مردم می بایست یکی از مهمترین دغدغه های کارکنان خدوم بیمه سلامت باشد و اعتقاد داریم با استفاده از همفکری و پیشنهادات سازنده و ارائه خدمات مطلوب که از اهدا ف اصلی سازمان می باشد رضایت مندی ارباب رجوع حاصل می شود ..

 

 

عاطف راد خاطر نشان کرد، ذینفعان سازمان که مراکز تشخیصی ودرمانی ، دفاتر پیشخوان دولت وبیمه شدگان عزیز می باشند می توانند به سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات جهت ثبت شکایات خود به آدرس shekayat.ihio.gov.ir مراجعه کنند.. 

.p> >شایان ذکر است ، برنامه ملاقات عمومی مدیر کل بیمه سلامت گیلان روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰صبح الی ۱۲ می باشد و بیمه شدگان عزیز می توانند با مراجعه وهماهنگی با دفتر مدیر کل بی واسطه با مدیر کل بیمه سلامت دیدار و گفتگو نمایند ..