رسالت قوه قضاییه بر مبنای احقاق حقوق مظلومان شکل گرفته است
رسالت قوه قضاییه بر مبنای احقاق حقوق مظلومان شکل گرفته است
حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضاییه در مصلی بزرگ شهر رشت .

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان، با حضور در مصلی امام خمینی (ره) رشت ، در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای هفت تیر، شرکت کردند.

دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سفر یک روزه به استان گیلان، با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار و آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و جمعی از مدیران استانی ، با حضور در مصلی امام خمینی (ره) رشت در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای هفت تیر که همزمان با هفته قوه قضائیه برگزار شد، شرکت کردند.  

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ششمین روز از دهه صنعت ، دهه تولید و تجارت با عنوان صادرات ، تولید پایدار در تراز جهانی با حضور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی گفت:  هرساله ایام تیرماه یادآور خاطرات دردناک از دست دادن بهترین یاران انقلاب ونظام جمهوری اسلامی است که از یک سو نشانگر عمق سیاهی افکار و اندیشه های دشمنان نظام اسلامی و از  سوی دیگر مهر تأییدی در صحیفه انقلاب اسلامی برای نیل به اهداف والای این نظام است.

وی افزود :شهید بهشتی دارای شخصیتی والا، عالم و مبارز بود و شناخت بصیرتی ایشان موجب شد بسیاری از نقشه‌های منافقین نقش بر آب شود.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیر موجب بازآرایی چهره منفور و سیاه منافقین و شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و یارانش را به تصویر خواهد کشید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : نامگذاری هفته ای که مزین گشته به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب و امام (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه،بیانگر رسالت سنگین و دستاوردهای دستگاه قضایی پس از پیروزی انقلاب  در مسیر بسط و گسترش حلاوتِ عدالت در کام مردمان این مرز و بوم بوده که راهبرد اصلی آن بر مبنای احقاق حقوق مظلومان شکل گرفته است.

وی افزود : بی‌تردید تاکنون قوه‌ی قضائیه با بهره جستن از شرع مقدس، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده و در راستای اجرای عدالت گامهای موثری برداشته است که هفته بزرگ داشت قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران متعهد این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

محبوبی در ادامه در خصوص مسائل شهرک‌های صنعتی استان گفت: شناسایی و احصاء نیازهای صنعتگران یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که به‌صورت مستمر بررسی و رصد می‌شود تا صنعتگران با کوچکترین مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: طرح‌های حمایتی مختلفی در شهرک‌های صنعتی استان توسط مشاوران خبره بررسی شده است تا بتوانیم رونق بیش از پیش اقتصادی را در استان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان عنوان کرد: حمایت‌ها و پشتیبانی ویژه دستگاه قضایی استان از صنعتگرانی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستند سبب دلگرمی و موجب افزایش کارایی آنها شده که با توانمندی بیشتر به کار خود ادامه دهند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم‌کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.