رتبه ۲ گیلان از جهت تعداد بازرسی های انجام شده
رتبه ۲ گیلان از جهت تعداد بازرسی های انجام شده
معاون نظارت، بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان افزود: مجموع ارزش ریالی تخلفات کشف شده توسط بازرسان 19 میلیارد ریال در اسفند ماه بوده که عمده این تخلفات در زمینه گرانفروشی و قاچاق کالا و ارز می باشد.

گیرا آنلاین- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از کسب رتبه ۲ کشوری به جهت بازرسی های انجام گرفته در اسفند ماه گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان مهدی نقدی گفت : بازرسان این سازمان در اسفند ماه گذشته ۹ هزار و ۸۹۸ مورد بازرسی از اصناف استان انجام دادند و مهمترین آن بازرسی های شبانه روزی از کشتارگاه ها ی مرغ و واحد های صنفی و غیر صنفی عرضه کننده مرغ گرم، روغن و.. را شامل میشود که از جهت تعداد بازرسی رتبه ۲ کشور را کسب نمودیم.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان افزود: مجموع ارزش ریالی تخلفات کشف شده توسط بازرسان ۱۹ میلیارد ریال در اسفند ماه بوده که عمده این تخلفات در زمینه گرانفروشی و قاچاق کالا و ارز می باشد.

نقدی در پایان افزود: میانگین تعداد بازرسی های انجام شده توسط هر بازرس در استان و شهرستان ۸۰ مورد بازرسی بوده که از این جهت رتبه ۵ کشور را کسب نمودیم که نشان دهنده تلاش و کار شبانه روزی بازرسان در جهت کنترل بازار و تثبیت قیمتها در روزهای اوج تقاضا جهت خرید توسط مردم است.