راه اندازی سامانه جامع مصوبات رشت در نخستین جلسه سال ۱۴۰۳شورا / ارائه برنامه مدون ترمیم آسفالت رشت
راه اندازی سامانه جامع مصوبات رشت در نخستین جلسه سال ۱۴۰۳شورا / ارائه برنامه مدون ترمیم آسفالت رشت
رئیس شورای شهر رشت گفت: در نخستین جلسه از سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی هایی که از پیش انجام شد ، سامانه جامع مصوبات شورای رشت آماده شد و ان شاا در سال جاری قصد داریم تمامی طرح ها و لوایح از این طریق بررسی شود.
گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نخستین جلسه علنی شورا در سال نو در ساختمان  شورا رشت با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی که برای دفاع از میهن جان خود را فدا کردند و با قدردانی از حضور  خبرنگاران در جلسات شورای رشت اظهار کردند: لازم می دانم در نخستین جلسه علنی شورای رشت از خبرنگاران پر تلاش که همواره همراه و همگام با مجموعه مدیریت شهری رشت برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر عزیزمان تلاش می کنند تقدیر و تشکر کنم.
  وی با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به سر می بریم افزود: امیدواریم همه ما از فیوضات این ماه مبارک بهره مند شده باشیم .
رئیس شورای شهر رشت با محکومیت حمله ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به سفارت ایران در سوریه بیان کرد: یقینا برای بالا نگه داشتن پرچم اسلام و انقلاب فرزندان این آب و خاک همواره آماده جانفشانی هستند و با اقدامات خصمانه دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر آزاد اندیشان جهان از مبارزه با اسرائیل جنایتکار و کودک کش دست بر نخواهند داشت و در راهپیمایی روز قدس نیز با حضور کم سابقه مردم ، مهر تاییدی بر این ادعا زده شد و ان شاا مسئوولین نیز قدردان این پشتوانه های مردمی باشند و در راستای ایجاد رفاه هر چه بیشتر مردم گام بردارند.
 کارگرنیا با مخاطب قرار دادن رحیم شوقی شهردار رشت که در این جلسه شورا حضور داشت گفت: کارخانه آسفالت شهرداری رشت درنیمه نخست سال ۱۴۰۲ حجم بسیار بالایی از آسفالت را تولید کرد ،اما متاسفانه به دلیل تعطیلی کارخانه آسفالت و  بارش برف در رشت که منجر به استفاده از تجهیزات برف روب شد، آسفالت رشت به شدت دچار آسیب گردید و همین موضوع منجر به بروز مشکلات فراوان و گلایه شهروندان شده است .
وی با تاکید به اینکه برنامه ترمیم آسفالت رشت توسط شهرداری به شورا ارائه شود افزود: از شهردار رشت انتظار داریم در اسرع وقت برنامه مدونی نسبت به رفع مشکلات آسفالت رشت به شورا ارائه کند و ان شاا با اقدامات لازم گلایه های شهروندان در این حوزه برطرف شود‌.
 رئیس شورای شهر رشت به راه اندازی سامانه جامع مصوبات رشت   اشاره کرد و گفت: در نخستین جلسه از سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی هایی که از پیش انجام شد ، سامانه جامع مصوبات شورای رشت آماده شد و ان شاا در سال جاری قصد داریم تمامی طرح ها و  لوایح از این طریق بررسی شود و با این روش استفاده از کاغذ به حداقل رسیده و از هدر رفت بیت المال جلوگیری شود.
 کارگرنیا با اشاره به راه اندازی مرکز اطلاع رسانی در ورودی های شهر رشت افزود : این درخواست از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در چهار ورودی رشت مطرح شده بود و قرار بود جزئیات این تقاضا به سمع و نظر شورا برسد که پاسخ اداری آن به شورا ارسال شد و طبق اطلاعات ارسالی قصد دارند چهار دکه اطلاع رسانی گردشگری با ابعاد سه در سه در چهار ورودی شهر احداث شود.